کد خبر: ۴۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کتاب «چاقی و مؤثرترین توصیه‌ها برای کاهش وزن ماندگار» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی روانه بازار نشر شده است.
کتاب «چاقی و مؤثرترین توصیه‌ها برای کاهش وزن ماندگار» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی روانه بازار نشر شده است.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌ به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر)، کتاب «چاقی و مؤثرترین توصیه‌ها برای کاهش وزن ماندگار» نوشته مشترک مجید غیور‌مبرهن و ایراندخت نیکبخت‌جم از سوی انتشارات آستان‌قدس رضوی به بازار عرضه شده است.   
کتاب در 13 بخش به‌صورت خلاصه، کاربردی جمع‎آوری و بخش‎بندی شده است. مولفان مجموعه‎ای از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین راهکارهای اصلاح شیوه زندگی به منظور کاهش وزن و حفظ تناسب اندام را تشریح کرده‌اند.
«تعریف، شیوع، علل چاقی»، «مهم‌ترین علت چاقی؛ الگوی زندگی ناسالم»، «خطرات چاقی»، «درمان چاقی»، «کسب آمادگی بر کاهش وزن»، «خوراکی‌های مفید برای کاهش وزن»، «تصحیح رفتارهای صحیح تغذیه‎ای»، «پیشگیری از پُرخوری عاطفی»، «آشنایی با کالری مورد نیاز و کالری مواد غذایی»، «افزایش فعالیت بدنی روزانه» و «پرسش و پاسخ‌های مهم و سودمند» از‌ جمله مباحث این کتاب است.
«چاقی و مؤثرترین توصیه‌ها برای کاهش وزن ماندگار» با شمارگان دو هزار نسخه در 119 صفحه به بهای 70 هزار تومان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شده است.
 علاقه‎مندان به تهیه کتاب «چاقی و مؤثرترین توصیه‌ها برای کاهش وزن ماندگار» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌‎توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا با شماره 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار