کد خبر: ۴۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: روزنامه گاردین امروز در گزارشی به سواستفاده جنسی از کاربران در فیس بوک پرداخته است. کاهش سهام شرکت فورد، ضربه ترزا می به حزب محافظه کار و مشکلات برنامه خدمات درمانی ترامپ نیز از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*سواستفاده جنسی گسترده از کاربران فیسبوک – گاردین
براساس مدارک به دست آمده شبکه اجتماعی فیس بوک با مشکل اکانت های دروغین برای سواستفاده جنسی یا باج خواهی از کاربران پرشده است و فیس بوک قادر به بررسی همه این کاربران مجازی نیست. براساس مدارک 54 هزار مورد سواستفاده جنسی در یک ماه در فیس بوک رخ داده است.  
سواستفاده گسترده جنسی از کاربران فیسبوک!

*کاهش سهام شرکت فورد با تغییر مدیریت – وال استریت ژورنال
شرکت خودرو سازی فورد پس از تغییر در مدیریت خود با کاهش ارزش سهام خود در بازارهای بورس روبرو شد. با توجه به رشد فعالیت سیلیکن ولی و ورود شرکت هایی چون گوگل در خودروسازی ، شرکت فورد جیم هکت که پیشتر در سال 2016 توانسته بود تهدید های وارد شده به شرکت را برطرف کند . پس از این انتخاب سهام فورد کاهش 1.5 درصدی یافت.
سواستفاده گسترده جنسی از کاربران فیسبوک!

*ضربه ترزا می به حزب محافظه کار – فایننشال تایمز
ترزا می نخست وزیر انگلیس با تغییر در طرح خدمات اجتماعی باعث وارد شدن هزینه ای سنگین به حزب محافظه کار شد که در تلاش برای پیروزی در انتخابات زودهنگام است.در طرحی که ترزا می برای خدمات اجتماعی ارائه داد مردم مجبور به پرداخت مالیات بیشتر هستند امری که باعث انتقادات از نخست وزیر شد.
سواستفاده گسترده جنسی از کاربران فیسبوک!

*کاهش شدید در برنامه خدمات درمانی با طرح بودجه ترامپ – نیویورک تایمز

طرح بودجه دولت دونالد ترامپ باعث کاهش شدیدی در بخش خدمات درمانی و مخدوش کردن تلاش برای بهبود فقر خواهد شد. برنامه بودجه ترامپ 2.6 میلیارد دلار برای امنیت مرزی صرف شده است که 1.6 میلیاردآن صرف ساخت دیوار خواهد شد و برای آن از بخش کمک های دارویی 800 میلیارد کم خواهد شد.
سواستفاده گسترده جنسی از کاربران فیسبوک!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار