کد خبر: ۴۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
همایش منطقه ای عاملین فروش این شرکت در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد. این همایش یک روزه با حضور مهندس محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل، حسین علیمحمدی معاون کسب و کار و رضا خمس آبادی مدیر فروش مشتریان و با دعوت از عاملین فروش در محل کنفرانس این شرکت تشکیل شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک همایش منطقه ای عاملین فروش این شرکت در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد. این همایش یک روزه با حضور مهندس محمد علی یوسفی زاده  مدیرعامل، حسین علیمحمدی معاون کسب و کار و رضا خمس آبادی مدیر فروش مشتریان و با دعوت از عاملین فروش در محل کنفرانس این شرکت  تشکیل شد.
در بخش اول مهندس یوسفی زاده با بر شمردن پروژه های انجام شده به تشریح چشم انداز و برنامه های توسعه آسیاتک پرداخت. وی با تبین زیر ساخت ها و اقدامات انجام شده به تحولات صورت گرفته در فن آوری ها اشاره کرد و از برنامه های آینده شرکت خبر داد.
پس از آن حسین علیمحمدی معاون کسب و کار به توضيح در خصوص كسب و كارهاي موجود و راهكار هاي توسعه فروش پرداخت و در ادامه حسين عليمحمدي معاون كسب و كار و رضا خمس آبادی مدیر فروش مشتریان آسیاتک طی پرسش و پاسخ با عاملین فروش اقدام به ارایه راهکارها مناسب برای توسعه کسب و کار کرده و بر حل چالش ها تاکید کردند.
همایش منطقه ای عاملین فروش آسیاتک با حضور ۲۵ نفر از عاملین منطقه ای مرکز بر گزار شد. گفتنی است منطقه مرکز شامل استان های تهران، چهارمحال بختیاری، قم، اصفهان، البرز، سمنان می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: