کد خبر: ۴۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی به منظور ایجاد اشتغال تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در مراسم معارفه رئیس جدید و تودیع رئیس سابق اداره امور شعب استان اصفهان با بیان این که گسترش خدمات نوین بانکداری، یکی از گامهای موثر بانک ملی ایران برای ارتقای بهره وری است، افزود: بانک ملی ایران در سال اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال، برای همکاری با سازمان ها، نهادها، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در راستای تحقق شعار امسال آمادگی کامل دارد. 
معاون شعب بانک ملی ایران همچنین جذب منابع ارزان قیمت را از برنامه های مهم امسال ارزیابی و تقویت این امر را کمکی مهم در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی دانست. 
در ادامه این مراسم، حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز یکی از اولویت های اصلی این بانک را توجه ویژه به کارکنان و شایسته سالاری دانست و تحقق اهداف عالی بانک را در گرو آن ارزیابی کرد. 
در این مراسم که با حضور معاون استاندار اصفهان، مدیران امور شعب منطقه یک و دو کشور، تعدادی از روسای ادارات کل و مدیران شبکه بانکی استان، فعالان اقتصادی و جمعی از همکاران برگزار شد، از تلاش های سید محمد حسینی رییس سابق اداره امور شعب استان اصفهان تقدیر و حکم انتصاب مرتضی نصری اعطا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: