کد خبر: ۴۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: افزایش سطح هشدار در انگلیس، بن بست مذاکرات مالی اتحادیه اروپا با یونان، کاهش رتبه اقتصادی چین و شکایت آمریکا از شرکت خودروسازی فیات از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه جهان هستند.
*افزایش سطح هشدار در انگلیس – وال استریت ژورنال
به دنبال حمله تروریستی در کنسرتی در شهر منچستر انگلیس دولت سطح هشدار دربرابر حملات تروریستی را افزایش داد و نسبت به حمله دیگر هشدار داد.ترزا می نخست وزیر انگلستان اعلام کرد نیروهای امنیتی درحال بررسی امکان دسترسی گروهی بزرگ از افراد که دراین حادثه دست داشتند هستند. براساس این هشدار نیروهای ارتشی جای افسران پلیس را در اماکن بزرگ و رویدادهای مختلف خواهند گرفت.
شبح مرگ در انگلیس

*بن بست مذاکرات مالی اتحادیه اروپا با یونان - لوموند

وزرای دارایی حوزه یورو نتوانستند با یونان بر سر کمک های مالی به توافق برسند. توافقی که برای پرداخت قسط دیگری از وام چند میلیارد یورویی کمک مالی به این کشور، ضروری بود. آتن باید در ماه ژوئیه پیش رو ۷ میلیارد یورو از بدهیهای قدیمی اش را بازپرداخت کند.
شبح مرگ در انگلیس

*کاهش رتبه اقتصادی چین – نیویورک تایمز
موسسه رتبه بندی مودیز رتبه رشد اقتصادی چین را به دلیل نگرانی از بدهی روبه رشد این کشور کاهش داد. این رتبه بندی نشانگر مشکلات روبروی پکن برای سرعت بخشیدن به رشد اقتصادی اش و مقابله با موانع در سیستم مالی در چالش است.کشور چین این رتبه بندی را محکوم کرد.
شبح مرگ در انگلیس

*شکایت آمریکا از شرکت خودروسازی فیات – فایننشال تایمز
وزارت دادگستری آمریکا درخواست شکایتی علیه شرکت خودروسازی فیات کرایسلر تنظیم کرده و این شرکت ایتالیایی آمریکایی را متهم به تقلب در استفاده از نرم افزار کامپیوتری برای تغییر در کنترل سوخت خودروها کرده است که تقلب این شرکت در آزمایش های محیط زیستی بوده است. شکایت وزارت دادگستری از این شرکت باعث افت سهام کرایسلر در بازار سهام شد.
شبح مرگ در انگلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار