کد خبر: ۴۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
رئيس هيئت مديره بانک اقتصادنوين بر رعايت بهداشت اعتباري در اعطاي تسهيلات با هدف تبيين اهداف و برنامه‌هاي سال 96، تاکيد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، نشست مشترک رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با مديران امور شعب و حقوقي، سرپرستان مناطق شعب سراسر کشور و مديرعامل و رئيس هيات مديره شرکت پرداخت نوين آرين برگزار شد و سيامک دولتي رئيس هيت مديره اين بانک در اين نشست گفت: در سال جاري بايد فکر جديد و همت عالي داشته باشيم تا وضعيت بهتري را در بانک تجربه کنيم.
وي با اشاره به اينکه پرسنل بايد به افزايش منابع به عنوان وظيفه اصلي‌شان در شعبه بنگرند، بر جذب منابع بيشتر و اهميت در تدوام موفقيت بانک تاکيد کرد و افزود: هر موفقيتي نيازمند همدلي است و اين همدلي مي‌بايست در تمامي شعب به وضوح احساس شود و پرسنل صف و ستاد به نحو شايسته با يکديگر تعامل سازنده داشته باشند.
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين با تاکيد بر تقويت بهداشت اعتباري و کاهش مطالبات معوق بانک خاطرنشان کرد: رعايت بهداشت اعتباري و اعتبارسنجي دقيق مشتريان قبل از اعطاي تسهيلات به منظور جلوگيري از ايجاد مطالبات معوق، از عوامل موثر در کنترل مطالبات و کاهش نسبت مطالبات معوق مي‌باشد.
وي همچنين لزوم بازنگري در شرح وظايف اداره نظارت در مديريت اعتباري را از راه‌هاي جلوگيري مطالبات عنوان کرد.
در اين نشست مديران امور شعب و سرپرستان مناطق و روساي منتخب شعب تهران به بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود درباره مسايل مطرح شده پرداختند.
در ادامه جلسه رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت پرداخت نوين آرين نيز طي سخناني ضمن تشريح آخرين وضعيت خدمات و محصولات اين شرکت در حوزه خدمات بانکداري الکترونيکي، در خصوص نحوه افزايش تعامل با شعب بانک و ارتقاي سطح کيفي خدمات شرکت به ويژه در زمينه دستگاه‌هاي پايانه فروش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: