کد خبر: ۴۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
بار دیگر ملت آگاه و شجاع جمهوری اسلامی ایران با حضوري مثال زدني در رويداد انتخابات رياست جمهوري شگفتي آفريدند.
بار دیگر ملت آگاه و شجاع جمهوری اسلامی ایران با حضوري مثال زدني در رويداد انتخابات رياست جمهوري شگفتي آفريدند و جلوه‌اي بي‌نظير از مردم‌سالاري ديني را براي جهانيان نمايان ساختند.
سلام خدا بر هموطناني که بار ديگر شايستگي خود را براي داشتن ميهني آباد و فرهمند اثبات کردند. جمعه‌ي حماسي شما،‌ چشمان همگان را خيره کرد و تجسمي شفاف از اعتلاي سياسي و چهره‌ي مصمّم انقلابي و توان و ظرفيت مدني ملت ايران را به نمايش درآورد.
بسمه تعالی
بار دیگر ملت آگاه و شجاع جمهوری اسلامی ایران با حضوري مثال زدني در رويداد انتخابات رياست جمهوري شگفتي آفريدند و جلوه‌اي بي‌نظير از مردم‌سالاري ديني را براي جهانيان نمايان ساختند. سلام خدا بر هموطناني که بار ديگر شايستگي خود را براي داشتن ميهني آباد و فرهمند اثبات کردند. جمعه‌ي حماسي شما،‌ چشمان همگان را خيره کرد و تجسمي شفاف از اعتلاي سياسي و چهره‌ي مصمّم انقلابي و توان و ظرفيت مدني ملت ايران را به نمايش درآورد.
مردم ایران زمین در صف‌های طولانی نشان دادند که فراي هرگونه صف‌کشي سياسي براي اثبات اقتدار و عزت ميهن خود در صحنه بين‌المللي آماده اند و ديگر بار در کمال آرامش و متانت سرنوشت کشور در چهار سال آينده را رقم زدند.
بی‌شک خداوند متعال این حضور ارزشمند مردم پای صندوق‌های راي بي‌پاسخ نخواهد گذاشت و اين هنرنمائي ملت ايران سرمنشإ برکات الهي خواهد گشت و مي‌تواند پيشرفت، اعتلاي کشور، امنيت ملي و شور و نشاط پايدار را تضمين کند.
اینجانبان به نمایندگی از کارکنان خدوم مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران اين موفقيت بزرگ را به جناب آقاي دکتر روحاني رئيس جمهور محترم  و تمامي هموطنان  تبريك عرض كرده و اميدوارم ايران اسلامي در سال‌هاي پيشِ‌رو، پيروزي، موفقيت و سربلندي را پشت سر بگذارد.
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران

نام:
ایمیل:
* نظر: