کد خبر: ۴۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
اولین سمینار سراسری مدیران ادارات مرکزي و استان هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران در سال ۹۶ در شهر شيراز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضي اکبري مديرعامل، پدرام رئيس هيات مديره، امامي، توکلي و تليکاني اعضاي هيات مديره، مديران و روساي ادارات مركزي و مديران شعب استان ها در اين همايش حضور داشتند.
تعیین استراتژی و برنامه ریزي بانک در سال ۹۶ در حوزه جذب و توزيع عادلانه منابع در چارچوب ضوابط بانکي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، اهميت پيگيري و تعديل وصول مطالبات، جمع بندي و ارائه گزارش در خصوص مباحث مطرح شده در ۲ سمينار گذشته (مشهد و تهران) در سه محور (اقدامات انجام شده، در دست اقدام و عدم امکان اجرايي شدن) از موارد مطرح شده در اين سمينار بود.
در این سمینار، ۲ کارگروه با عنوان های ( منابع و مصارف ها به مسئولیت اداره اعتبارات و بين الملل) و منابع انساني و IT با مسئوليت اداره سازمان و برنامه ريزي و به رياست مرتضي اکبري مديرعامل بانک برگزار گرديد و محورهاي مربوطه به اين حوزه ها در ۲ پنل مذبور مطرح شد.
مدیرعامل بانک ضمن خیرمقدم به حاضرین بیان داشت: خدا را شاکريم که مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ايران را مديراني فرهيخته و پيشكسوتان سيستم بانكي تشكيل داده اند. مديران و كاركنان با تجربه از تمامي بانك هاي بزرگ كشور در لايه هاي مختلف بدنه اين بانك در حال ارائه خدمت به نيازمندان واقعي جامعه هستند و اين جاي خرسندي دارد.
وی افزود: دستاوردهای بانک قرض الحسنه مهر ایران حاصل تلاش، تدبیر و تجربه شما مديران ارزنده است و افتخار داريم که در هشت ماه گذشته خدمت گزار اين مجموعه بوده ايم.
اکبری با اشاره به عملکرد مثبت و شایسته بانک در سال ۹۵ تصریح کرد: با همت مدیران بانك، در حوزه هاي مختلف جذب منابع و تعديل مطالبات گام هاي موثري برداشته شده و همكاران ما در صف و ستاد و در اقصي نقاط كشور تلاش نمودند تا عملكرد ارزنده اي را از خود ارائه دهند.
وی خاطر نشان کرد: این جلسه برگزار شده تا ضمن ارزیابی عملکرد و اقدامات گذشته بانک در زمينه هاي گوناگون، نقاط ضعف را حل و فصل و نقاط مثبت و ارزنده را تقويت نماييم که در ادامه ۲ كارگروه به آنها اشاره خواهد شد.
در ادامه این همایش، محسن پدرام در خصوص عملکرد مثبت سال ۹۵ بانک اظهار داشت: همکاران در سال گذشته با تلاش خود، آمار عملکرد قابل قبول و شایسته ای را ارائه نمودند كه جا دارد از تمامي مديران شعب استان ها و كاركنان صف و ستاد سراسر كشور تشكر و قدرداني نمود.
وی با اشاره به انتخابات گذشته کشور بیان داشت: انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان ریاست جمهوري براي شبکه بانکي كشور بسيار مبارك است و اميدواريم كه ايشان همچون گذشته منشاء خير و بركت باشند.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکيد بر اهميت مقوله ازدواج جوانان افزود: امسال نيز همانند سال گذشته پرداخت تسهيلات ازدواج از الويت هاي دولت است و با توجه به توقع از خدمات قرض الحسنه بانک، همکارانمان بايد بيش از پيش در اين امر اهتمام داشته باشند.
وی تصریح کرد: این بانک با تلاش های مديرعامل، اعضاي هيات مديره، مديران و کارکنان خود توانسته است به جايگاه ويژه اي از شبكه بانكي كشور دست يابد و مردم به عنوان يك بانك قرض الحسنه از ما توقعات زيادي دارند.
در ادامه ، موارد گوناگون در ۲ پنل تخصصی مطرح شد و حوزه های مختلف بانکداری اسلامی در راستاي ارتقاء و پيشرفت جايگاه بانک قرض الحسنه مهر ايران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: