کد خبر: ۴۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در نشست مدیران و روسای شعب استان اردبیل گفت: برای تسهیل در امر خدمت رسانی به عموم مشتریان و ارتقاء سطح رضایتمندی آنها باید خود را به دانش روز مجهز نمائیم.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل؛ ایرج نیک اختر_ معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک مهر اقتصاد_ در این نشست عملکرد استان در سال گذشته را شایسته تقدیر دانست و بیان کرد: روند رو به رشد استان؛آینده آن را درخشان تر نشان می دهد و امیدواریم عملکرد سال جاری نیز همچون گذشته سرشار از موفقیت و سربلندی باشد.
 وی نقش کارکنان در موفقیت بانک را بسیار مهم دانست وافزود: نیروی انسانی کارآمد تضمین کننده رشد و بالندگی یک سازمان است و بحمدالله بانک مهر اقتصاد دارای پشتوانه عظیمی از کارکنان متعهد و خدمتگذار است که باوجود این ظرفیت، چشم انداز بسیار خوبی پیش روی بانک قرار دارد.
نیک اختر تصریح کرد: همکاران باید نسبت به یکدیگر متواضع بوده و دانش خود را انتقال دهند و تنها در این صورت است که امر جانشین پروری در تمامی سطوح سازمان اجرا می شود.
معاون اعتبارات و بین الملل با بیان اینکه عشق ورزیدن به همدیگر می تواند رمز موفقیت همگان باشد گفت: پشتکار، یادگیری، سختکوشی و مطالعه باید سرلوحه کاری کارکنان بانک بوده و برای تسهیل در امر خدمت رسانی به عموم مشتریان و ارتقاء سطح رضایتمندی آنها باید خود را به دانش روز مجهز نمائیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد بانک مهر اقتصاد گفت: مبلغ و تعداد تسهیلاتی که در سال گذشته در بانک مهر اقتصاد پرداخت شده است در سیستم بانکی رقم بسیار چشمگیری است که با تلاش و کوشش کارکنان بانک محقق شده است.
در ادامه این نشست محرم خرم _ رئیس اداره امور شعب استان اردبیل _ سهم بانک مهر اقتصاد از منابع پولی و مالی استان را مناسب دانست و هدف گذاری استان برای سال جاری را سوددهی کلیه شعب استان بر شمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش و کوشش تمامی کارکنان، این هدف مهم محقق گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: