کد خبر: ۴۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
سرپرست مديريت شعب استان مرکزي موسسه اعتباری ثامن گفت : گستره حوزه ذينفعان موسسه ، اين الزام را ايجاد مي‌کند که فرهنگ پاسخگويي به نيازهاي بازار و مشتريان بيش‌ازپيش نهادينه شود .
سعيد ميرزائي با اشاره به‌ضرورت و اهميت شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان اظهار کرد: موفقيت با توجه به افزايش رقابت بين‌بانکي، با برنامه‌ريزي دقيق علمي و عملي، استفاده از ظرفيت‌هاي موجود و تقويت جايگاه کارشناسان بازاريابي و روابط عمومي امکان‌پذير مي‌شود.
 وي افزود : کارشناسان بازاريابي و روابط عمومي بايد در ساماندهي و نظام‌مند کردن فرآيندهاي ارتباط با مشتريان و مخاطبان موسسه پيشرو باشند و براي ايفاي اين وظيفه بايد دانسته‌ها و مهارت‌ها را بروزتر کرده و به تبادل تجربه و نظام‌مند ساختن فعاليت‌ها بپردازند.
ميرزائي اولين قدم در بازاريابي را تغيير رفتار کارکنان عنوان کرد و گفت: دقت نظر در حوزه کاري ، مشاهده حوزه فعاليت ساير رقبا و معرفي خدمات الکترونيک وظيفه تک‌تک همکاران است.
وي با تأکيد بر اينکه بازاريابي بايد از شعب شروع شود خاطرنشان کرد: همکاران در شعب بايد با همفکري و هم‌افزايي براي رسيدن به اهداف سازماني نهايت تلاش خود را بکار گيرند.


نام:
ایمیل:
* نظر: