کد خبر: ۴۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
ساعت خدمات‌رسانی شعب و ادارات مرکزی بانک سامان در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این بانک ضمن تبریک فرارسیدن ماه خدا به هم‌وطنان گرامی، ساعت کاری شعب و ادارات مرکزی خود را در این ماه اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، ساعت کاری شعب بانک سامان در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، قم، البرز، اردبیل و شهر اهواز به‌صورت یک‌سره از ساعت 8 تا 15:30 خواهد بود. این شعب در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 12:30 فعال هستند. شعبه هایپراستار تهران در این مدت از ساعت 8 تا 17:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 تا ساعت 12:30 ارایه خدمت می‌کند.شعبه سیتی سنتر اصفهان هم در این مدت از ساعت 9 تا 17:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت  9 تا ساعت 13:30 ارایه خدمت می‌کند.
این گزارش می‌افزاید: شعبه‌های سایر شهرستان‌ها نیز در این ماه، هر روز از ساعت 7:30 تا 13:45 آماده ارایه خدمت هستند. این شعب در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:30 تا 12:45 فعال خواهند بود.
ساعت کاری شعب بانک در مناطق آزاد قشم و کیش نیز بر اساس دستورالعمل سازمان مناطق آزاد و هماهنگ با سایر بانک‌ها تعیین می‌شود.
این گزارش حاکی است، شعبه فرودگاه امام خمینی(ره) و واحدCIP نیز همانند دیگر ایام سال، به‌صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان خواهمند بود.
همچنین ساعت کاری واحدهای ستادی بانک سامان در ماه مبارک رمضان از 7:45 تا 16 خواهد بود.
گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی و ارایه خدمات لازم به مشتریان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: