کد خبر: ۴۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
جشنواره کشوری" یک عمر مطمئن" بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر و با حضور مديران بيمه مركزي و جمع كثيري از مديران گروه مالي سامان در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار مي شود.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بيمه سامان، در اختتاميه اولين دوره جشنواره کشوری بیمه عمر و تشکيل سرمايه شرکت بیمه سامان با عنوان " یک عمر مطمئن" كه از هشتم آبان‌ماه سال گذشته در سراسر کشور آغاز شد و تا هشتم بهمن ماه ادامه داشت، با حضور جمعي از مديران بيمه مركزي و گروه مالي سامان به نمايندگان برگزيده فروش بيمه هاي عمر اين شركت و بيمه گزاران جوايزي اهدا خواهد شد.
بيمه سامان با اهدا دو خودرو كيا سراتو و يك خودرو پژو پارس به نمايندگان برگزيده فروش در اين جشنواره از ايشان تقدير به عمل خواهد اورد. همچنين به قيد قرعه به ١٠ نفر از بيمه گزاران بيمه هاي عمر بيمه سامان كه در اين جشنواره نسبت به خريد بيمه نامه اقدام كردند، كمك هزينه سفر به اروپا و آسيا به عنوان جايزه اهدا مي شود.
اين جشنواره كه با هدف افزایش آگاهی مردم از خدمات بیمه‌ای و جلب رضایت بیشتر مشتریان برگزار شد، سعي دارد تا در دوره هاي بعدي نيز به توضیح منافع محصولات بیمه به زبان مشتری و به صورت گرافیکی بپردازد و از اين طريق اقشار بيشتري از جامعه را با محصولات بيمه عمر و مزاياي آن آشنا كند.
در مدت جشنواره، عوامل فروش بیمه سامان به پرسش‌های هموطنان در مورد کاهش ریسک های خانواده خود در چرخه زندگی و خدمات جدید بیمه سامان، پاسخ گفتند و با ادامه اين برنامه در دوره هاي آينده فصل نويني از فروش بيمه هاي عمر در بيمه سامان كليد خواهد خورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: