کد خبر: ۴۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: پشت دیوار پنهان نمی شوم، دردسرهای شرکت آرامکو عربستان، تقابل ترامپ با گروه 7 برسر تجارت و تغییرات آب و هوایی و برج ایفل به دنبال افزایش درآمدزایی از جمله مهم ترین تیترهای روز شنبه روزنامه های جهان هستند.
*پشت دیوار پنهان نمی شوم - فرانکفورتر آلماین  
باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا همراه با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در برلین دیدار کرد و در مراسم گرامیداشت پانصدمین سالگرد جنبش اصلاحات کلیسا در اروپا شرکت کرد. مبارزه با خشونت و نفی افراط، محورهای عمده سخنرانی آقای اوباما در جمع ده‌هاهزار نفری پروتستان‌ها در مرکز برلین بود.
کسادی بازار برج ایفل در فرانسه!

* دردسرهای شرکت آرامکو عربستان - وال استریت ژورنال
شرکت نفت ملی عربستان سعودی آرامکو باعث دردسر دولت شده است. قرارداد این شرکت موجب نارضایتی نسبت به میزان تولید نفت در عربستان شده است. رابطه عمیق این شرکت با خاندان آل سعود از قراردادهای امضا شده با آمریکا در سفر ترامپ مشخص می شود.
کسادی بازار برج ایفل در فرانسه!

*تقابل ترامپ با گروه 7 برسر تجارت و تغییرات آب و هوایی – فایننشال تایمز

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان نشست گروه 7 در سیسیل ایتالیا با متحدان غربی اش وارد چالش سختی شد ، ترامپ سخنان تنش زایی را درباره توافق آب و هوایی پاریس بیان کرد، همچنین تقابل ترامپ با دیگر اعضا درباره تجارت باعث عصبانیت آنگلا مرکل صدراعظم آلمان شد.
کسادی بازار برج ایفل در فرانسه!

*برج ایفل به دنبال افزایش درآمد زایی – فیگارو
به دنبال کاهش بازدیدکنندگان از برج ایفل به دنبال راهی برای افزایش درآمد است. این بنای تاریخی سالانه 7 میلیون بازدیدکننده دارد و قیمت های خود را 50 درصد افزایش داده و مدیریت آن به دنبال منابع درآمدزای دیگری است.
کسادی بازار برج ایفل در فرانسه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار