کد خبر: ۴۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
اجرای کارشناسی و مرحله بندی دقیق این طرح و اجتناب از توزیع سود سهام عدالت در دوره قبل از انتخابات نه تنها این شایعات و شائبه های بی اساس و پوچ را باطل ساخت بلکه اهتمام جدی دولت و سازمان خصوصی سازی به پیشبرد یک طرح ملی و مردمی را آشکار نمود.
اجتناب از توزیع سود سهام عدالت قبل از انتخابات به شایعات بی اساس در این زمینه پایان داد
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ در طی چند ماهه اخیر و در دوره اجرای پروژه ساماندهی سهام عدالت به عنوان یکی از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی، شائبه هایی از سوی برخی اشخاص ایجاد می شد و سازمان خصوصی سازی با این اتهام مواجه می گردید که دولت یازدهم قصد دارد با اجرای طرح ساماندهی سهام عدالت و توزیع سود این سهام کار انتخاباتی انجام دهد. 
در حال حاضر باید با افتخار تمام اعلام کرد اجرای کارشناسی و مرحله بندی دقیق این طرح و اجتناب از توزیع سود سهام عدالت در دوره قبل از انتخابات نه تنها این شایعات و شائبه های بی اساس و پوچ را باطل ساخت بلکه اهتمام جدی دولت و سازمان خصوصی سازی به پیشبرد یک طرح ملی و مردمی را آشکار نمود.
بر اساس این گزارش؛ عملکرد حرفه ای و اجتناب از سیاسی سازی این طرح اعتماد مشمولین سهام عدالت به اجرای مطمئن و موفقیت آمیز ساماندهی طرح سهام عدالت تا تحقق آزاد سازی سهام را مضاعف ساخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: