کد خبر: ۴۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
معاون طرح توسعه بانک مهر اقتصاد در نشست رؤسای دوایر و شعب استان لرستان گفت: باید در سال جاری با جذب منابع ارزان قیمت و پرداخت تسهیلات به بخش های مولد برای حمایت از تولید و اشتغال عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان لرستان؛ جعفر صفائی مزید- معاون طرح و توسعه بانک_ در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء استان و تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهرگفت: با توکل برخدای متعال و بهره گیری از رهنمودهای مدیر عامل و اعضاء محترم هیئت مدیره بانک و همت همه همکاران در سال گذشته توانستیم رضایت ذینفعان بانک را فراهم سازیم.
وی ضمن تشریح شرایط اقتصادی کشور و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم کار جهادی و انقلابی است، و تنها با واگذاری کار به مردم هدف نهایی آن محقق می شود.
صفایی مزید در ادامه به تحلیل ترکیب دارایی های مشهود و نامشهود بانک پرداخت و افزود: کاهش قیمت تمام شده پول، املاک مازاد و وصول مطالبات از استراتژی های تدوین شده بانک درسال جاری است و امیدواریم همه کارکنان و مدیران همچون سال گذشته در راستای تحقق این اهداف، بیش از پیش تلاش کنند.
معاون طرح و توسعه در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه کاهش قیمت تمام شده پول در سال گذشته از استقرار تفکر استراتژیک در تمامی سطوح خبر داد و افزود: باید در سال جاری با جذب منابع ارزان قیمت و پرداخت تسهیلات به بخش های مولد برای حمایت از تولید و اشتغال عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.
در ادامه نشست_ حمید رضا محسنی _ رئیس اداره امور شعب استان لرستان_  ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به تشریح برنامه ها و اهداف پیش بینی شده سال جاری بانک در استان پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: