کد خبر: ۴۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر ، اولین شعبه بیمه حکمت صبا در بزرگترین منطقه کشور ، در شهرهای ارومیه ، تبریز و اردبیل با حضور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بیمه حکمت صبا و مدیر منطقه شمالغرب، افتتاح شد .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، در این راستا 5 شعبه ارومیه ، مرکزی تبریز ، ولیعصر ، 17 شهریور و اردبیل از این پس آماده ارائه انواع خدمات بیمه ای در زمینه های خودرو ، درمان ، آتش سوزی ، مسافران داخلی و خارجی ، خسارت و ... می باشند.
بر اساس این گزارش ، علی شعبانی مدیرعامل بیمه حکمت از کاربران بیمه درخواست نمود ، با توکل بر خداوند بزرگ و رحمان آغازگر راهی در جهت اعتلای نام بانک حکمت ایرانیان و به ویژه بیمه حکمت صبا باشند.
  به گـــــزارش روابط عمومی بانک حـکمت ایرانیان،در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مشتریان باجه های بیمه حـکمت صبـا در شعب مرکزی وخیابان میراصفهان راه اندازی شد.
 بانک حکمت ایرانیان با هدف گسترش خدمات بیمه در شهرستانها ، نخستین شعبه و باجه های بیمه ای خود را با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه حکمت صبا و مدیر روابط عمومی بیمه حکمت و برخی از مسئولین درمحل شعبه مرکزی شهر اصفهان افتتاح نمود.در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه در خصوص انواع بیمه های حکمت صبا و مزایای هر کدام از آنها صحبت و اظهار امیدواری کرد بتواند با انعقاد قرارداد با مراکز درمانی مختلف در بخش بیمه های مکمل بتواند گامی موثر در جهت رفاه حال کارمندان و بیمه شدگان گرامی بردارد.بر اساس این گزارش ، پس از آن آموزش هایی به صورت کلی از طریق محیط تست نرم افزار بیمه جهت کاربران شعب میر و مرکزی اجرا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: