کد خبر: ۴۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشنامه بیمه ویژه زمستان 1395 توسط انتشارات پژوهشکده بیمه به چاپ رسید.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه،یکصدوبیست و چهارمین شماره پژوهشنامه بیمه ویژه زمستان 1395 در 152 صفحه منتشر شد. این نشریه حاوی 6 مقاله علمی است که چکیده آنها به زبان انگلیسی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
بر پایه این گزارش در این شماره مقالاتی با عناوین اندازه گیری کارایی شرکت های بیمه منتخب با استفاده از مدل های دو مرحله ای همراه با تحلیل پنجره ای در تحلیلی پوششی داده ها، ارتباط حاکمیت شرکتی با عملکرد مالی و ریسک شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، تاثیر دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش مدیریت ارتباط با مشتری و قابلیت بازاریابی در شرکت های بیمه به چاپ رسیده است.
همچنین بررسی عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، ارزیابی ریسک بیمه شدگان سیگاری در قراردادهای بیمه عمر و سرمایه با استفاده از سیستم های استنتاج فازی و بررسی مفهوم، ماهیت و شرایط انعقاد بیمه مضاعف از دیگر عناوین مقالات این نشریه است.
علاقه‌مندان براي تهیه این نشریه که به قیمت 10 هزار تومان عرضه شده است، می‌توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت‌آباد- میدان شهيد تهراني مقدم- خیابان سرو غربی نرسیده به میدان قیصر امین‌پور (شهرداری سابق)، پلاك 43 مراجعه نمايند. همچنين خريد مجازي از طريق مراجعه به آدرس http://bookstore.irc.ac.ir/ امكان پذير است.

نام:
ایمیل:
* نظر: