کد خبر: ۴۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
اصغر فخريه كاشان، قائم مقام وزير راه و شهرسازي در نامه اي از دستاوردهاي بانك صنعت و معدن در تامين مالي پروژه هاي زيرساختي توسعه كشور تقديركرد.
اصغر فخريه كاشان، قائم مقام وزير راه و شهرسازي در نامه اي به علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن از دستاوردهاي بانك صنعت و معدن در تامين مالي پروژه هاي زيرساختي توسعه كشور تقدير و تشكر كرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن در نامه قائم مقام وزير راه و شهرسازي آمده است: تاريخ اين كشور نام شما و همكارانتان را به عنوان خادمين ملت و سازندگان بخش حمل و نقل ايران به نيكي ذكر خواهد كرد و آنچه به عنوان دستاورد اين دولت و اين وزارت در اين بخش مطرح شود بي شك مرهون شما و همكارانتان مي باشد.
وي افزود: وزارت راه و شهرسازي يكي از مشترياني بوده كه از همكاري ها، نوآوري ها و سياستگذاري هاي ملي و استراتژيك بانك شما بهره برده و توانسته است هم در خريد هواپيما و هم در پروژه هاي بزرگ ريلي و نيز پروژه هاي بندري خدمات ارزنده اي دريافت كند.
فخريه كاشان تصريح كرد : جا دارد از طرف خود و از طرف وزارت راه و شهرسازي صميمانه ترين سپاس و امتنان را به حضور شخص جنابعالي ، اعضاي محترم هيات مديره ، مديران و كاركنان شريف ، كاردان و بلند نظر آن بانك تقديم دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: