کد خبر: ۴۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تمدید توافق کاهش تولید اوپک، تعلل ترامپ درحمایت از توافق آب و هوایی، بهبود رشد اقتصادی آمریکا و تغییر در ریاست حزب کمونیست چین از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*تمدید توافق کاهش تولید اوپک – فایننشال تایمز
کشورهای عضو اوپك تصمیم گرفته‌اند توافق کاهش تولید را نه ماه دیگر تمدید کنند. روسیه از اعضای سازمان کشورهای صادر کننده نفت نیست اما در این توافق شرکت کرده. توافقی که شش ماه پیش بدست آمد و هدفش جلوگیری از کاهش قیمت نفت است. با وجود این، قیمت نفت در بازارهای جهانی کاهش داشت.
وقتی ترامپ میز را به هم می ریزد!

*تعلل آمریکا درحمایت از توافق آب و هوایی – نیویورک تایمز

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان اجلاس گروه 7 نسبت به حمایت از توافق آب و هوایی پاریس تعلل کرد و وعده داد تا هفته آینده تصمیم خود را درباره این توافق اعلام کند. توافق آب و هوایی پاریس با هدف کاهش سوخت های فسیلی و گازهای گل خانه ای به امضا رسید.
وقتی ترامپ میز را به هم می ریزد!

*بهبود رشد اقتصادی آمریکا – وال استریت ژورنال

نرخ هزینه خرید مصرف کنندگان آمریکایی افزایش یافته است که نشانگر بهبودی سرعت رشد اقتصادی است. براساس اطلاعات وزارت دارایی تولید ناخالص داخلی 1.2 درصد رشد داشته است.
وقتی ترامپ میز را به هم می ریزد!

*متحد "شی" رییس تازه حزب کمونیست – ساندی مورنینگ پست

"چی کی" خود را آماده ریاست حزب کمونیست چین می کند وی از افراد مورد اعتماد "شی جینپینگ" رئیس جمهور چین است که سالها با وی کار کرده است . رئیس تازه حزب با شی متفاوت است و از یک مقام متوسط در شیجینگ رشد کرده است بیشتر پیشرفت وی به دلیل نزدیکی و کار وی در کنار رئیس جمهور چین در استان فوجیان و شیجیان بوده است. حال او قادر است قابلیت های خود را نشان دهد.
وقتی ترامپ میز را به هم می ریزد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار