کد خبر: ۴۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تردید مرکل به اتحاد با آمریکا، امتحان پوتین برای مکرون، اختلال در پروازهای بریتیش ایرویز و اسکن چهره برای خودپردازهای هنگ کنگ از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه جهان هستند.
*تردید مرکل به اتحاد با آمریکا – نیویورک تایمز
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان از اروپاییان خواست تا سرنوشت خود را خود در دست گیرند. مرکل که پیشتر اجلاس گروه 7 را نامطلوب خوانده بود اعلام کرد اتحادیه اروپا نمی تواند به طور کامل به آمریکا و انگلیس اتکا کند. مرکل درمیان 2500 تن از طرفداران حزب دموکرات مسیحی در مونیخ گفت« ما باید بدانیم که باید برای آینده خود و سرنوشتمان به عنوان اروپایی ها بجنگیم »
همه تردیدهای بانوی صدراعظم

*امتحان پوتین برای مکرون – لیبراسیون
پس از دیدار رئیس جمهور فرانسه با دونالد ترامپ، رجب طیب اردوغان و بیشتر روئسای کشورهای صنعتی جهان در هفته گذشته اینبار امانوئل مکرون در یک ماراتن دیپلماتیک از رئیس جمهور روسیه در ورسای استقبال میکند. این دیداری خاص از فردی با پرونده مهم در فرانسه است.
همه تردیدهای بانوی صدراعظم

*اختلال در پروازهای بریتیش ایرویز – تلگراف
مشکل در سیستم رایانه شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز باعث سردرگمی مسافران در فرودگاهای لندن شد. مسئولان فرودگاه «هیترو» لندن صبح دوشنبه اعلام کردند پروازهای شرکت «بریتیش ایرویز» از مبدا این فرودگاه همچنان با اختلال هایی روبرو است. این اختلال ها پس از آن صورت گرفت که یک سامانه رایانه ای جهانی در این شرکت هواپیمایی از کار افتاد.
همه تردیدهای بانوی صدراعظم

*اسکن چهره برای خودپردازهای هنگ کنگ – ساوت چاینا مورنینگ پست
مقامات هنگ کنگی تایید کردند که سیستم شناسایی چهره را به خودپردازها اضافه خواهند کرد تا امنیت مالی را تقویت نمایند. احتمالا اثر انگشت نیز شامل این طرح خواهد بود.این اقدام به دلیل افزایش نگرانیهای دولت هنگ کنگ درباره جرائم مالی است.
همه تردیدهای بانوی صدراعظم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار