کد خبر: ۴۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب استان مرکزی گفت: هدف اصلی بازرسی ارتقاء سلامت اداری سازمان است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مرکزی؛ محسن منشوری_ مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک_ در این نشست با ذکر آیه ای از قرآن کریم عنوان کرد: خداوند متعال می فرماید: به حساب خود برسید قبل از آنکه به حساب شما برسند و توجه به این آیه به منزله اهمیت مقوله حسابرسی در تمامی ابعاد زندگی است.
وی افزود: در سال جاری برای اولین بار توانستیم با استفاده از ظرفیت همکاران بانک، بازرسی بیش از20 استان را با دقت و سرعت به اتمام رسانیم و تا کنون پیش مجمع 20 استان نیز برگزار شده است.
مدیر کل بازرسی و حسابرسی و حسابرسی با اشاره به بهداشت اعتباری و پرداخت صحیح تسهیلات ابراز داشت: می توان با هدایت درست منابع به بخش های تولیدی و صنعتی نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار ایفا نمود.
وی انگیزه و نیاز، فرصت و توجیه گری را به عنوان سه ضلع مثلث تقلب برشمرد و اظهار کرد: همه کارکنان باید به این سه عنصر توجه کنند و مانع شکل گیری فساد اداری شوند.
در ادامه رضا آزادی_ رئیس اداره امور شعب استان مرکزی_ به تشریح فعالیت های شعب استان در حوزه بازرسی پرداخت و ابراز داشت: در شرایط رقابتی حال حاضر بنگاه های اقتصادی باید ضمن برخورداری از دانش و تخصص با تلاش، برنامه ریزی و سلامت اداری به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: