کد خبر: ۴۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: افزایش تنش در دیدار مکرون و پوتین، افزایش بدهی آمریکایی ها، دفاع رهبر حزب کارگر از مانیفست انتخاباتی و افشای جزییات تازه از پرونده جاسوسی داماد ترامپ از جمله تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های روز روز سه شنبه دنیا هستند.
*افزایش تنش در دیدار مکرون و پوتین – وال استریت ژورنال
رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در جریان دیدار خود با امانوئل مکرون در کاخ ورسای با اختلاف برسرسوریه روبرو شد. در جریان این دیدار که به مناسبت سالگرد سفر پترکبیر به فرانسه برگزار شده بود . رابطه روسیه با آمریکا و همچنین اتهام دخالت روسیه در انتخابات فرانسه نیز مطرح شد که باعث افزایش تنش گردید.
افشای جزییات تازه از پرونده جاسوسی داماد ترامپ

*افزایش بدهی آمریکایی ها – فایننشال تایمز

بدهی مصرف کنندگان آمریکا باعث فشار به بانکهای این کشور شده است این بدهی ها باعث شده تا بانک ها از وام  1.2 تریلیون دلاری به بازار خودرو عقب نشینی کنند زیرا نگرانی از افزایش بدهی مصرف کنندگان در وام خودرو افزایش یافته است.
افشای جزییات تازه از پرونده جاسوسی داماد ترامپ

*تحقیق درباره رابطه کوشنر و پوتین – نیویورک تایمز
بازرسین درحال بررسی پرونده جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ و رابطه اش با یک بانکدار روسی هستند که هیچ نقش دیپلماتیکی مطرحی ندارد. مقامات آمریکایی می گویند آقای کوشنراحتمالا سعی داشته یک رابطه مستقیم با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برقرار کند اکنون مسئولین تحقیقاتی اف بی آی به دنبال یافتن دلیل این اقدام کوشنر هستند.
افشای جزییات تازه از پرونده جاسوسی داماد ترامپ

*دفاع رهبر حزب کارگر از مانیفست انتخاباتی – گاردین
جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس در مصاحبه کمپین انتخاباتی گفت که یک "دیکتاتور نیست و به اعضای حزب نمیگوید چه کار کنند این یک مرحله طولانی در حزب است برای همین من انتخاب شدم تا صدای اعضا باشم"  و اعلام کرد عقایدش درباره ملی شدن بانک های بریتانیا و منحل کردن سلطنت جزو مانیفست حزب کارگر نیست.  "ترزا می " نخست وزیر انگلیس از حزب محافظه و رقیب کوربین ، خواستار خروج بریتانیا از اتحادیه اروپاست به دنبال پیروزی در انتخابات زودهنگام برای قدرت بیشتر است.
افشای جزییات تازه از پرونده جاسوسی داماد ترامپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار