کد خبر: ۴۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: رکورد فروش سهام شرکت آمازون، آزمایش موشکی آمریکا پس از تنش با کره شمالی، نقطه کور تجارت درمقابل آلمان و کاهش حقوق مدنی با بودجه ترامپ از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*رکورد فروش سهام شرکت آمازون – فایننشال تایمز
شرکت آمازون با شکست گوگل توانست فروش سهام های خود را به هر سهم هزار دلار برساند.تقویت رشد در سهام این شرکت اینترنتی باعث شد تا این بخش بتواند با افزایش 20 درصدی سود در بازارهای سهام روبرو شود و وال استریت با رشد فروش سهام همراه بود و سهام شرکت های فیس بوک، اپل، آمازون ، نتفلیکس و گوگل به طور کلی بین 25 تا 33 درصد رشد داشتند.
رکوردشکنی فروش سهام شرکت آمازون

*آزمایش موشکی آمریکا پس از تنش با کره شمالی – وال استریت ژورنال
به دنبال افزایش تنش بین کره شمالی و آمریکا، پنتاگون سه شنبه اقدام به آزمایش موشک بالیستیکی کرد. به گفته مقامات دفاعی آمریکا این نمایش موفق بوده است و دومین آزمایش موشکی آمریکا بوده که در رزمایش مشترک با کره جنوبی آزمایش شد.
رکوردشکنی فروش سهام شرکت آمازون

*نقطه کور تجارت درمقابل آلمان – نیویورک تایمز

آخرین باری که روابط میان ایالات متحده و اروپا به سردی گرایید سال 2003 درجریان جنگ عراق بود که در آن جورج دبلیو بوش فرانسه و آلمان را نادیده گرفت. حال دونالد ترامپ از این فرمول استفاده کرده و آلمان را تنبیه کرده است این درحالی است که اینبار تجارت مطرح است و ترامپ می گوید آلمان سعی دارد تا یورو ضعیف را با صادارات آمریکایی تقویت کند.
رکوردشکنی فروش سهام شرکت آمازون

*کاهش حقوق مدنی با بودجه ترامپ – واشنگتن پست
برنامه بودجه دولت ترامپ ، هزینه های مربوط به سازمان های حقوق مدنی و مبارزه با تبعیض را کاهش داده است امری که باعث ضعف این سازمانهای فدرال درمبارزه با تبعیض خواهد شد.در بودجه سال 2018 نزدیک به 600 کارمند این سازمانها به بخش های دولتی دیگر منتقل شدند که تمرکز اهداف مبارزه با حقوق مدنی را کم خواهد کرد.
رکوردشکنی فروش سهام شرکت آمازون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار