کد خبر: ۴۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
درآستانه بیست وهشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)؛
کارکنان وزارت جهاد کشاورزی ، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران وسازمان های تابعه به مناسبت فرارسیدن بیست وهشتمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) درحسینیه جماران حضور یافتند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ، آیت الله حسن عالمی به همراه مدیران وکارکنان وزارت جهاد کشاورزی درآستانه  بیست وهشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) درحسینیه جماران حضور یافته و با آرمان های امام راحل ومقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
وی دراین مراسم با بیان اینکه اندیشه و تفکر امام راحل را در برهه کنونی می توان در وجود رهبر معظم انقلاب یافت، گفت: رهبر معظم انقلاب را باید به درستی خلف صالح امام راحل دانست.
 وی در این مراسم طی سخنانی گفت: در زمان حیات امام(ره) مردم با حضور در حسینه جماران و گوش جان سپردن به سخنان گوهربار امام امت، خدمت رسانی را به امت اسلام و کشور مرور می کردند و امروز با گوش جان سپردن به منویات رهبر معظم انقلاب همان سخنان امام(ره) را از لسان جانشین صالح آن پیر سفر کرده فرا می گیرند.
عالمی افزود: تفکر، تحلیل و اندیشه های امام(ره)، به جهان اسلام و ملت ایران عزت بخشید و امروز رهبر معظم انقلاب پا جای رهبر امت، خمینی کبیر گذاشته اند و ضمن ادامه راه امام(ره)، هر روز بر عزت و سربلندی اسلام و نظام اسلامی و ملت ایران افزوده می شود.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امامت و ولایت یک حقیقت آشکار است و این دو را باید عامل اصلی نجات امت دانست، گفت: امت باید تمامی سعی خود را برای پیروی از امام امت قرار دهد تا از ذلت بدور باشد و در مقابل مردم قرار دارند که مطیع رهبر و امام امت هستند و از او تبعیت و حق رهبر را ادا می کنند.
وی افزود: بدین وسیله پرچم عدالت در بین مردم برافراشته خواهد شد و راههای دین داری و همچنین سنت های الهی در جامعه عملی می شود.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: دستاوردهای این اتفاق پیامدهای مهمی دارد که از آن جمله می توان گفت که زمانه اصلاح می شود و نظام و حاکمیت دوام پیدا می کند و لذا از این رهگذر رهبری و امت در کنار یکدیگر و با صلابت راه امام(ره) و پیشوایان دینی خود را به درستی ادامه خوهند داد.
وی گفت: امام راحل 10 سال بعد از پیروزی انقلاب بر امت رهبری کردند و امروز بعد از27 سال همچنان راه امام امت با هدایت های حکیمانه و با بصیرت و عالمانه رهبر معظم انقلاب با همان صلابت و شجاعت خمینی کبیر تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: