کد خبر: ۴۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی مراسم افطاری و تقدیر از فعالان انتخاباتی را با حضور مقامات سیاسی ، اقتصادی ، نمایندگان مجلس ، هنرمندان ، ورزشکاران ، خبرنگاران و جمعی از هموطنان حامی دکتر حسن روحانی را در هتل المپیک تهران برگزار کردند.
در این مراسم خانم فاطمه سلحشوری  و خانم مافی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار حضور داشتند.
در این مراسم محسن باقرزاده، دبیر کل حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی به بیان توضیحاتی درباره فعالیت این حزب پرداخت و اظهار کرد: حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی سال گذشته و با تغییر نام یک حزب با سابقه فعالیت خود را با حضور یازده نفر در شورای مرکزی و نمایندگی‌هایی در مراکز استان‌ها فعالیت خود را آغاز کرد. نخستین کنگره حزب نیز اسفند قبل با حضور نمایندگان وزارت کشور و اعضای شورای مرکزی و سایر اعضای حزب برگزار شد.
وی با بیان این که حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی حزبی اصلاح طلب است خاطر نشان کرد: ما به دنبال اصلاحات به این معنا که برای رسیدن به نقطه مطلوب تغییر جهت دهیم هستیم در همین راستا نیز مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را پدر معنوی خود می‌دانیم.
دبیر کل حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان عضویت دارید گفت: هنوز راجع به پیوستن به این شورا در حزب به نتیجه نرسیدیم اما خود را اصلاح طلب می‌دانیم.
باقرزاده همچنین به فعالیت‌های این حزب در ایام انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: حزب تدبیر و توسعه در انتخابات ریاست جمهوری در ۷۶۴ استان، شهرستان و روستا و ایلات و عشایر در ستادهایی که با عنوان ستاد مردمی تشکیل داده بود تحت حمایت از دکتر روحانی فعالیت‌هایی انجام داد.



حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار نیز در نشستی خبری که در حاشیه مراسم برگزار شد به تحلیل مسائل انتخابات اخیر پرداخت و خاطر نشان کرد: انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان داد که مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود و همچنین نسبت به آینده کشور حساس هستند. این انتخابات نشان داد هرگاه مردم اراده کنند،  در صحنه حضور پیدا کرده حتی چنانچه که نیاز به حضور طولانی در صف‌های صندوق‌های رای باشد.
وی اظهار کرد: در انتخابات اخیر جمعیت خاموش و خاکستری کاهش چشمگیری را و حضور مردم پای صندوق‌های رای موجب افزایش محبوبیت و امنیت نظام شد.
دبیر کل حزب اسلامی کار با انتقاد از طرح برخی از مطالب در ایام تبلیغات از سوی کاندیداها گفت: در این انتخابات که شاهد رقابتی میان دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب بودیم این امکان وجود داشت که رقابت ها به شکل مناسبتر و بهتر و با حاشیه کمتر و همچنین طرح صحبت‌های کمتری علیه کاندیداها برگزار شود که متاسفانه مدیریت خوبی در این زمینه صورت نگرفت.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا برخی انتقادات مطرح شده درباره لیست مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: انتقاداتی میان جمعی از اصلاح طلبان راجب به لیست امید وجود دارد که باید حتما مورد بررسی قرار گیرد.
دبیر حزب اسلامی کار در پایان درباره برخی از اظهارات مطرح شده از سوی تعدادی از اصلاح طلبان مبنی بر انحلال شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: برخی از شخصیت‌های اصلاح طلب صحبت‌هایی در این زمینه مطرح کردند اما تصمیم گیری در این باره بستگی به مذاکراتی دارد که در جلسات شورای سیاستگذاری مطرح خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: