کد خبر: ۴۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
دبی فورد در کتاب «جدایی معنوی» کوشیده تا تجربه غم‌انگیزترین لحظه زندگی را به تجربه یک موهبت تبدیل کند تا مخاطب از تک تک صفحات آن آرامش یابد.
دبی فورد در کتاب «جدایی معنوی» کوشیده تا تجربه غم‌انگیزترین لحظه زندگی را به تجربه یک موهبت تبدیل کند تا مخاطب از تک تک صفحات آن آرامش یابد.
کتاب «جدایی معنوی» با عنوان فرعی چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم؟ نوشته دبی فورد با ترجمه الهام شریف روانه بازار نشر شده است.
 در بخشی از مقدمه کتاب به نقل از نویسنده می‌خوانیم: «شما استحقاق آن را دارید که از هر درد و رنجی که متحمل شده‌اید، رهایی یابید. همه زخم‌هایتان باید التیام یابند. صرف‌نظر از هرچه کرده‌اید و هر اشتباهی مرتکب شده‌اید، صرف‌نظر از هرچه دارید و هرجا که هستید در همین لحظه زندگی در انتظار شماست. شاید این فرایند ساده به نظر نرسد، اما اگر به آن اجازه دهید می‌تواند تحول برانگیز و بی‌نظیر باشد. می‌تواند زمانی برای رشد و تغییر شما باشد، نقطه‌ای که با وجه دیگری از وجود خود آشنا می‌شوید، چیزی که هرگز با آن روبه‌رو نشده‌اید. این دوران می‌تواند زمانی باشد برای قدم گذاشتن به دنیایی متفاوت و آشنایی با خودی جدید که هرگز نمی‌شناختید.
شش سال و نیم است که از اولین چاپ جدایی معنوی می‌گذرد و من برای اولین باور این مقدمه را به آن اضافه می‌کنم، زیرا هر بار که جای سخنرانی یا سمینار دارم دست کم چند نفر برای این کتاب از من تشکر می‌کنند. زبان قدردانی آنها متفاوت است، اما اغلب جملاتی مانند این می‌شنوم: «جدایی معنوی زندگی مرا نجات داد. درست همان زمانی که داشتم غرق می‌شدم توانستم شنا کنم. ممنونم.»
و من در اینجا از اعماق وجودم از خدا تشکر می‌کنم؛ چون نوشتن این کتاب به راستی یک تجربه معنوی بود؛ حتی لحظه‌ای نبود که در کنار رنج غم عمیقی که داشتم هدایت خدا را احساس نکنم؛ لحظه‌ای نبود که در قسمت کردن این تجربه احساس تنهایی کنم. حتی بعد از نوشتن کتاب بار دیگر آن را خواندم و رهایی یافتم. بار دیگر اطمینان یافتم آنچه در این کتاب نوشتم برای سلامت روانی پس از جدایی نه‌تنها مفید که ضروری است.
اگر می‌خواهید از گذشته بیاموزید، رشد کنید و متحول شوید، و از همه مهم‌تر اگر می‌خواهید از گذشته بیاموزید، رشد کنید و متحول شوید، و از همه مهم‌تر اگر می‌خواهید از گذشته بیاموزید، رشد کنید و متحول شوید، و از همه مهم‌تر اگر می‌خواهید گذشته را به گذشته، یعنی همان جایی که به آن متعلق است، بسپارید خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنم. آن‌گاه می‌توانید رها شوید و به عشق عمیق‌تر و حقایق بزرگ‌تری دست یابید. من در این کتاب شما را به یک تجربه معنوی، تجربه‌ای برای زدودن ابرهای غبارآلود از روی قلب عاشقتان دعوت می‌کنم.»
کتاب «جدایی معنوی» به شما کمک می‌کند زخم‌های خود را التیام بخشید و دوباره شهامت عاشق شدن را پیدا کنید. چرچیل ریچاردسون نویسنده کتاب برای زندگی خود وقت بگذارید می‌گوید این کتاب مرهمی است برای قلب‌های شکسته پس از جدایی.
دبی فورد در این کتاب کوشیده تا تجربه غم‌انگیزترین لحظه زندگی را به تجربه یک موهبت تبدیل کند و مخاطب از تک تک صفحات آن احساس آرامش کند.
کتاب «جدایی معنوی» با عنوان فرعی چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم؟ نوشته دبی فورد به ترجمه الهام شریف با شمارگان دو هزار نسخه در 264 صفحه به بهای 199 هزار ریال از سوی انتشارات نسل نواندیش روانه بازار نشر شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار