کد خبر: ۴۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
جلسه شورای اداری پست‌بانک استان خوزستان با حضور خسرو فرحی مدیرعامل و چند تن از مدیران ستادی این بانک و مدیر و معاون و جمعی از کارکنان استان، یازدهم خردادماه در شهرستان اهواز برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این جلسه فرحی با اشاره به سیاست‌های اصلی بانک و ظرفیت‌های مناسب استان خوزستان گفت: این ‌بانک، بانک فراگیری است و عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و صندوق توسعه ملی، بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور را برعهده دارد که بایستی تمام تلاش و همت خود را به ویژه در حوزه ICT به عنوان بخش پیشران بکار گیریم.
وی تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران دو وظیفه مهمی بر دوش دارد که یکی تأمین مالی و کمک به رونق تولید و اشتغال در حوزه‌های تخصصی ICT و IT و دیگری کمک به توسعه‌ نقاط روستائی و تأمین مالی مشاغل خرد در این مناطق است که این بانک در تمام بخش های یاد شده مؤثر بوده و اثرگذاری آن کاملاً مشهود است.
فرحی تأکید کرد: با توجه به جذب منابع صندوق توسعه ملی، بسترهای لازم برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه اعتبارات و اجرای پروژه‌های بزرگ ملی و محلی مهیا می‌باشد و همه باید خودمان را مجهز سازیم تا از این شرایط بخوبی استفاده کرده و تأثیر لازم در اقتصاد کشور داشته باشیم.
مدیرعامل افزود: نرم‌افزار جامع بانک به خوبی استقرار و مهاجرت با موفقیت انجام شد و آماده هستیم تا خدمات را گسترش داده و فضای مناسبی را برای ارائه خدمات به مشتریان فراهم سازیم.
وی با اشاره به راه‌اندازی 1000 دستگاه خودپرداز(ATM) پست‌‌بانک‌ایران در باجه‌های روستائی کشور گفت: اینگونه اقدامات، بیانگر نماد توسعه خدمات الکترونیکی این بانک درسطح کشور است.
فرحی در ادامه با اشاره به اساسنامه جدید و افزایش سرمایه بانک به‌عنوان اقدامات خوب و مؤثر اظهار داشت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی برای توسعه خدمات دراختیار داریم و بایستی برای ارتقاء بانک از آن‌ها استفاده نمائیم.
مدیرعامل تصریح کرد: توجه به آموزش کاربردی و مستمر کارکنان برای توسعه خدمات جدید در حوزه‌های ریالی و ارزی در اولویت می‌باشد، بایستی بتوانیم بیش از گذشته اعتماد مردم را جلب کرده و به یک برند ویژه تبدیل شویم.
وی تأکید کرد: پست‌بانک، بانک سودآور است و خوشبختانه با تلاش مضاعف و همت همگی توانستیم در سال گذشته EPS تعیین شده را محقق سازیم.
همچنین در ادامه این جلسه محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، آرش شهرکی‌کیا مدیر امور حراست، سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمود سعادت‌فر رئیس اداره‌کل سازمان و بهبود روشها و محمدعلی جباری مشاور مدیرعامل نیز درخصوص عملکرد شعب استان، امنیت شعب و باجه‌ها و بانکداری الکترونیک، ساختار شعب و باجه‌ها و درجه‌بندی آنها، ایجاد وفاق و همدلی و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف بانک و ساماندهی عملکرد شعب توضیحات لازم را ارائه کردند. 
عباس استواری مدیر شعب استان خوزستان نیز در این جلسه به تشریح عملکرد استان پرداخت و سپس هریک از رؤسای شعب و دوایر ستادی ضمن ارائه گزارشی، دیدگاه و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
گفتنی است: فرحی و هیأت همراه وی در سفر به استان خوزستان از واحدهای ستادی مدیریت شعب خوزستان، شعب مرکزی و سقراط شهرستان اهواز و باجه خدمات بانکی حمیدی ملاثانی بازدید کردند.
شایان ذکر است: فرحی نشست صمیمی نیز با خبرنگاران رسانه‌های استان برگزار و ضمن پاسخگوئی به سئوالات آنان، سیاست‌ها، برنامه‌ها و عملکرد جامع بانک و مدیریت شعب استان خوزستان در حوزه‌های مختلف را تشریح نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: