کد خبر: ۴۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
بازگشت تالار شیشه ای به مسیر تعادل
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۹۷ واحد رشد کرد تا سایه تهدید و ترور از سر تالار شیشه ای کنار رود.
بورس از زیر سایه تروریسم بیرون آمد
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۹۷ واحد رشد کرد تا سایه تهدید و ترور از سر تالار شیشه ای کنار رود.
در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 388 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 93 میلیارد تومان در 31 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 97 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 855 واحد قرار گرفت.
بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای فارس، آپ و رمپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پارسان، اخابر و شتران با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 32 واحد، کل (هموزن) 8 واحد، قیمت (هموزن) 6 واحد، آزاد شناور 103 واحد و شاخص‌های اول و دوم به ترتیب 31 و 422 واحد افت کردند.
بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 224 میلیون ورقه به ارزش 117 میلیارد تومان در 27 هزار نوبت، آیفکس 2 واحد رشد کرد و در ارتفاع 903 واحد قرار گرفت.
همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام درخصوص افزایش سرمایه، کی بی سی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، پتروشیمی خراسان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد  پس از ارائه اطلاعات واقعی و توضیحات تکمیلی و شیرین دارو پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده صاحبان سهام درخصوص افزایش سرمایه و اعمال آن در سامانه معاملات و عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی به تالار شیشه‌ای بازگشتند.
این گزارش می‌افزاید: نماد معاملاتی سایپا آذین و بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام و شرکت شهد ایران با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم نیز در روزجاری متوقف شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر: