کد خبر: ۴۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
استاندار خوزستان در نشست مشترک با خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه‌جانبه گفت: با توجه به نقش این بانک در روستاها و مناطق دوردست، تمامی منابع دهیاری‌های استان به باجه‌های خدمات بانکی منتقل می‌شود.
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: غلامرضا شریعتی ضمن اعلام خبر فوق و اشاره به فعالیت پست‌بانک‌های دنیا ازجمله ژاپن عنوان‌کرد: این بانک از بزرگترین بانک‌های دنیاست و خدمات پست‌بانک‌ایران قابل توجه و موثر است لیکن خدمات آن در کشورمان نیازمند اطلاع‌رسانی و معرفی هرچه بیشتر به مردم است.
شریعتی تصریح کرد: در حوزه‌های دانش‌بنیان، IT و سایر بخش‌های اشتغال‌زائی ظرفیت‌های زیادی درسطح استان وجود دارد و بسته‌های حمایتی طراحی کرده‌ایم و تسهیلات لازم نیز درنظر گرفته شده است که خواستار حضور پست‌بانک‌ایران در این حوزه‌ها و کمک و به اشتغال‌زائی و رونق تولید در استان کمک کند.
استاندار خوزستان افزود: با اشاره به تأمین مالی پست‌بانک برای خرید اتوبوس‌های شهری شهرستان‌های اهواز، آبادان و خرمشهر انتظار داریم نقش اشتغال‌زائی پست‌بانک‌ایران درسطح استان بیشتر شده و سهم آن ازمحل اعتبارات مورد نیاز به ویژه در حوزه‌های ناوگان عمومی و کشاورزی افزایش یابد. 
فرحی نیز در ادامه این نشست ضمن اشاره به تاریخچه بانک و تشریح خدمات آن گفت: این بانک با بیش از 8 هزار و 500 شعبه و باجه‌ خدمات بانکی دارای گستردگی درسطح کشور است و منابع جذب شده در هر منطقه، صرف رونق اقتصادی همان مناطق می‌شود.
وی تصریح کرد: این بانک عاملیت بانکی صندوق توسعه ملی در بخش‌های مختلف اقتصادی را دارد و قادر است سرمایه‌های ریالی و ارزی طرح‌های توجیه‌دار و پربازده هموطنان به ویژه در حوزه‌های روستائی را از محل منابع این صندوق تأمین نماید.
فرحی افزود: روزانه بیش از دو و نیم میلیون تراکنش بانکی در این مناطق داریم و بیشترین یارانه نقدی روستائیان توسط این بانک پرداخت می‌شود.
وی درپایان تأکید کرد: آماده هرگونه همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با استانداری خوزستان برای اجرای طرح‌های مختلف اشتغال‌زائی از جمله طرح نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: