کد خبر: ۴۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کتاب بیمه های مسئولیت نوشته شاراد شریواستوا و ترجمه دکتر علی‌دهقانی،سمانه عزیزنصیری،نادره سمیع داریانی و دکترعلیرضا دقیقی‌اصلی توسط پژوهشکده بیمه منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، کتاب بیمه های مسئولیت یکی از منابع موسسه بیمه هند در بیمه‌های مسئولیت است که می‌تواند منبعی کارآمد به منظور ارتقای دانش بیمه‌ای در حوزه‌های بیمه‌های مسئولیت باشد. این موسسه با هدف ارتقای دانش بیمه‌ای در کشور هند تاسیس و بدنه حرفه‌ای بیمه را در صنعت بیمه کشور شکل داده است. 
بر پایه این گزارش این کتاب بر اساس رئوس مطالب تجدید نظر شده‌ی موسسه و به‌منظور استفاده‌ی شرکت کنندگان در آزمون‌های مختلف در دوازده فصل با عناوین مقدمه، زمینه حقوقی، صدور بیمه های مسئولیت، مسئولیت ناشی از قانون موضوعه، مسئولیت عمومی، بیمه مسئولیت کالا، بیمه مسئولیت های حرفه ای، بیمه مسئولیت های عمومی تجاری، بیمه مسئولیت مدیران و سرپرستان، سایر بیمه نامه ها و دستورالعمل های خارجی، خسارات و بیمه اتکایی تدوین شده است.
علاقه مندان جهت تهیه این کتاب که به قیمت 17 هزار تومان ارائه می شود، می توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت آباد – میدان شهید تهرانی مقدم – خیابان سرو غربی – نرسیده به میدان قیصر امین پور(شهرداری سابق) – پلاک 43 مراجعه نمایند. همچنین خرید مجازی از طریق مراجعه به آدرس /htpp://bookstore.irc.ac.ir امکان پذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: