کد خبر: ۴۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
خودروهای وارداتی هیوندای 2017 قیمت گذاری شد
به دنبال قیمت گذاری 4 خودروی هیوندای مدل2017 از سوی کرمان موتور، شرایط و نحوه فروش این خودروها به صورت رسمی اطلاع رسانی شد و از 22خردادماه جاری در شبکه فروش این شرکت ثبت نام آغاز خواهد شد.
آغاز فروش سانتافه، النترا و سوناتا با شرایط ویژه + جدول کامل
تمامی این چهار خودرو هیوندای با امکانات و تجهیزات کامل( Full ) و در بازه زمانی 22 تا 31 خردادماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.
به دنبال قیمت گذاری 4 خودروی هیوندای مدل2017 از سوی کرمان موتور، شرایط و نحوه فروش این خودروها  به صورت رسمی اطلاع رسانی شد و از 22خردادماه جاری در شبکه فروش این شرکت ثبت نام آغاز خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین از عصر ایران چهار خودرو هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا مدل 2017 قیمت گذاری شد و این خودروها به صورت نقدی، پیش فروش و اقساطی عرضه می شود.
براساس این گزارش، خودرو شاسی بلند "سانتافه" 236 میلیون و 900 هزار تومان، "توسان" 192 میلیون و 900 هزار تومان، "سوناتا" 193 میلیون و 900 هزار تومان و خودروی "النترا" 135 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است. و این قیمت ها شامل تمام وجوه پرداختی مشتریان در انتهای فرآیند شماره گذاری محصولات می باشد.
تمامی این چهار خودرو هیوندای با امکانات و تجهیزات کامل( Full ) و در بازه زمانی 22 تا 31 خردادماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.
این گزارش می افزاید: امکان خرید و تحویل یک ماهه برای هر 4 خودرو جدید هیوندای کرمان موتور فراهم شده، همچنین در پیش فروش این خودروها زمان های تحویل شهریور، مهر و آبان ماه امسال پیش بینی شده است. فروش اقساطی نیز برای سه خودرو سانتافه، توسان و سوناتا با زمان تحویل یک ماهه فراهم می باشد.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات فروش خودروهای هیوندای کرمان موتور می توانند به نمایندگی های برند هیوندای این شرکت خودروسازی در سراسر کشور و یا به آدرس اینترنتی http://kermanmotor.ir و کانال رسمی تلگرام این شرکت به آدرس https://t.me/KermanMotorCompany مراجعه کنند.


شرایط فروش هیوندا النترا
شرایط فروش هیوندا النترا
شرایط فروش هیوندا سوناتا
شرایط فروش هیوندا سوناتا
شرایط فروش هیوندا توسان
شرایط فروش هیوندا  توسان
شرایط فروش هیوندا سانتافه
شرایط فروش هیوندا  سانتافه
نام:
ایمیل:
* نظر: