کد خبر: ۴۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
اولین سری برلیانس 220 H به مشتریان تحویل شد
مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به کیفیت بالای محصولات تولیدی در این شرکت گفت: خودروی برلیانس C3 در مرداد ماه تولید و به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو از خانواده برلیانس H320 است، با تغییراتی در بخش طراحی و اضافه شدن برخی قطعات تزئینی به هاچبک کراس تبدیل شده است.
ورود مدل 50 میلیونی برلیانس هاچ بک به بازار
مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به کیفیت بالای محصولات تولیدی در این شرکت گفت: خودروی برلیانس C3 در مرداد ماه تولید و به بازار عرضه خواهد شد.
این خودرو از خانواده برلیانس H320 است، با تغییراتی در بخش طراحی و اضافه شدن برخی قطعات تزئینی به هاچبک کراس تبدیل شده است.
این خودرو بارها توسط پارس خودرو در نمایشگاه های خودرو داخلی به نمایش در آمده است. این خودرو در بازار چین با نام C3 شناخته می شود و احتمالا پارس خودرو هم با همین نام هاچبک کراس چینی خود را روانه بازار می کند.
برلیانس C3 یا همان برلیانس کراس به موتور ۱٫۵ لیتری ۱۰۳ اسب بخار با گشتاور ۱۴۳ نیوتون متر مجهز است و یک گیربکس چهار دنده اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلو دارد. در نمونه موجود نمایشگاهی، C3 از نظر امکانات رفاهی کمی قوی تر ظاهر شده است و تا حدی در مقام یک هاچبک کراس می تواند با سایر رقبا رقابت کند. مانیتور و دوربین عقب به صورت پیش فرض روی خودرو نصب شده و در برخی نمونه طراحی داخلی با رنگ قرمز انجام صورت گرفته است. البته که احتمال آن آنچنان قوی نیست که نسخه کراس برلیانس H320 یا همان C3 در بخش طراحی داخلی با تیراژ تولید بالا تفاوتی با نسخه معمولی داشته باشد.
به گفته مسئولان پارس‌خودرو این محصول قیمتی در بازه ۵۵ الی ۶۰ میلیون تومان خواهد داشت.
آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو در مراسم تحویل اولین سری از تولیدات برلیانس 220 H به مشتریان با اشاره به ویژگی های این خودرو گفت: این خودرو محصول جدید پارس خودرو محسوب می شود که با قیمت زیر 40 میلیون توامن عرضه می شود و به لحاظ ایمنی و آپشن ها جزو محصولات منحصر به فرد بازار خودرو کشور است.
وی ادامه داد: قطعا پارس خودرو این تتعهد را به مشتریان خود می دهد که این خودرو را با کیفیت بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه کند.
مدیر عامل پارس خودرو همچنین به کیفیت بالای دیگر محصولات این شرکت اشاره کرد و افزود: تمام محصولات تولیدی شرکت ما بیش از 3 ستاره کیفیت دارند و ما کیفیت را یکی از تعهدات اصلی خود در پارس خودرو می دانیم.
وی با اشاره به رقبای برلیانس 220 H در بازار خودرو کشور گفت: این خودرو با مشخصات فنی و آپشن های بی نظیر در بازه قیمتی خود و حتی بالاتر از 40 میلیون تومان می تواند بسیار موفق باشد و قطعا با این مشخصات ایمنی و فنی مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت.
آقا محمدی ادامه داد: این خودرو اخیرا به لبنان صادر شد و در برنامه داریم تا به الجزایر و  عراق هم عرضه کنیم.
مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به تولید محصولات جدید در این شرکت گفت: به زودی خودروی برلیانس C3 در بازه قیمتی 50 تا 60 میلیون تومان در این شرکت تولید و از مرداد ماه در بازار عرضه خواهد شد.
گفتنی است در این مراسم با یک ابتکار جالب، خودروی 20 نفر از اولین مشتریان برلیانس 220 H در خط تولید این محصول تحویل داده شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: