کد خبر: ۴۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين: شرايط رقابتي حاکم بر نظام بانکي ايجاب مي‌کند در کنار ارايه خدمات و محصولات با کيفيت به مشتريان، با معرفي خدمات و محصولات جديد و خلاقانه زمينه رضايت‌مندي بيشتر مشتريان را فراهم کنیم.
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين گفت: شرايط رقابتي حاکم بر نظام بانکي ايجاب مي‌کند که بانک اقتصادنوين در کنار ارايه خدمات و محصولات با کيفيت به مشتريان، با معرفي خدمات و محصولات جديد و خلاقانه زمينه رضايت‌مندي بيشتر مشتريان را فراهم کند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، سيامک دولتي در جمع اعضاي هيات مديره، معاونين و مديران ستادي اين بانک طي سخناني تاکيد کرد: بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران پايه‌گذار تغييرات بنيادي و کيفي در نظام بانکي کشور بوده و علاوه بر اين در طي سال‌هاي فعاليت خود همواره کوشيده با درک فضاي رقابتي و با در نظر گرفتن نيازهاي مشتريان، نسبت به معرفي محصولات و خدمات جديد اقدام کند.
وي اظهار داشت: معرفي محصولات و خدمات جديد توسط بانک اقتصادنوين علاوه بر اينکه رضايت‌مندي مشتريان را به همراه خواهد داشت، الگوي توسعه نظام بانکي در اين بخش خواهد بود، به طوري که امروز شاهديم خدماتي که توسط بانک اقتصادنوين طراحي و معرفي شده به صورت گسترده توسط ساير بانک‌ها به مشتريان ارايه مي‌شود.
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين هماهنگي و تعامل ميان واحدهاي مختلف را لازمه توسعه و معرفي محصولات و خدمات جديد دانست و گفت: در کنار تعامل واحدهاي داخلي بانک براي معرفي محصولات بانکي جديد، اين امکان فراهم است که با بهره‌مندي از فرصت‌هاي پيش روي شرکت‌هاي وابسته نيز بتوان نسبت به طراحي و معرفي خدمات جديد اقدام کرد.
دولتي برگزاري نشست‌هاي مشترک را تسهيل کننده توسعه و معرفي خدمات و محصولات جديد دانست و گفت: مشتري مداري ايجاب مي‌کند با معرفي محصولات و خدمات نوين آسايش بيشتري براي مشتريان خود فراهم کنيم.
در ادامه اين نشست فرهاد عربلو سرپرست و عضو هيات مديره بانک اقتصادنوين نيز طي سخناني از طراحي محصولات و خدمات جديد در اين بانک خبر داد و گفت: با همکاري برخي شرکت‌هاي وابسته از جمله بيمه نوين و پرداخت نوين آرين خدمات جديدي طراحي شده که به زودي معرفي خواهد شد.
وي گفت: بانک اقتصادنوين با بهره‌مندي از تمام امکانات خود مي‌کوشد در راستاي ايفاي وظيفه ذاتي خود بهترين خدمات را به مشتريان ارايه دهد که در اين راستا مذاکرات و هماهنگي‌هاي لازم با شرکت‌هاي گروه اقتصادنوين از جمله بانک تعاون اسلامي براي سرمايه‌گذاري در کشور عراق نيز صورت گرفته است.
وي همچنين گفت: با معرفي خدمات و محصولات جديد علاوه بر کسب رضايت‌مندي مشتريان، فرصت خلق درآمدهاي کارمزدي نيز براي بانک فراهم مي‌شود که اين مهم ضمن کاهش هزينه پول، در نهايت نرخ سود تسهيلات را در بانک کاهش خواهد داد.
نصرت‌اله شهبازي ديگر عضو هيات مديره و معاون اعتبارات و بين‌الملل اين بانک نيز در اين مراسم گفت: توسعه مدل کسب و کار و خدمات بانکي لازمه حضور در بازار پولي و بانکي کشور است که علاوه بر ايجاد مزيت رقابتي، زنجيره ارزش قابل اتکا نيز براي مشتريان ايجاد مي‌کند. وي گفت: برگزاري نشست‌هاي مشترک با مشتريان براي طراحي و معرفي محصولات و خدمات جديد و حتي تعيين تکليف پرونده‌هاي حقوقي بسيار تعيين کننده و مفيد خواهد بود.
علي اصغر پورمتين عضو هيات مديره بانک اقتصادنوين نيز در ادامه نشست با معاونين و مديران ستادي اين بانک گفت: پشتيباني خدمات جاري در کنار لزوم معرفي خدمات نوين بايد مورد توجه قرار بگيرد.
وي با اشاره به اينکه بعضا ارايه خدمات در شبکه بانکي با اختلال مواجه مي‌شود، گفت: بي توجهي به پشتيباني خدمات جاري و توجه صرف به معرفي خدمات و محصولات جديد، زمينه را براي افت کيفيت خدمات بانک و در نهايت نارضايتي مشتريان فراهم مي‌کند.
در ادامه اين نشست معاونين و مديران حاضر در نشست به بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود پيرامون موارد مطرح شده در جلسه پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: