کد خبر: ۴۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
طی مراسمی با حضور مدیران ارشد ولوو تراکس، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت خدمات فنی رنا و معاونین و مدیران شرکت سایپادیزل، نمایندگی 716 هشتگرد، گواهینامه ارائه خدمات تخصصی به محصولات ولوو را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپا نیوز؛ محمد حسین مهدی عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا در این مراسم گفت: با توجه به رفع تحریم ها و حضور مجدد ولوو تراکس در ایران ، ولوو توسعه فروش و ارائه خدمات مطلوب به دارندگان محصولات ولوو در بازار ایران در اولویت برنامه های این شرکت قرار گرفت از اینرو  ارزیابی از نمایندگی هایی که توانایی ارائه خدمات تخصصی ولوو را دارند به اجرا در آمد.
وی افزود: در مرحله اول به این نمایندگی ها گواهینامه نقره ای اعطا می شود و در مراحل بعدی با توجه به روند ارائه خدمات مطلوب و کسب نمره مناسب رضایت مشتریان، مجددا برای دریافت گواهینامه طلائی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
مهدی تصریح کرد: ارتباط مستمر با شرکت ولوو باعث شده است تا با ارتقای یادگیری ها و افزایش مهارت نیروی انسانی بتوانیم خدمات مناسبی را ارائه دهیم و شرکت خدمات فنی رنا به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه خدمات پس از فروش خودروهای سنگین، خود را ملزم به رعایت معیار ها و استانداردهای شرکت مادر می داند و در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به این مهم توجه جدی معطوف می نماید.
وی اظهارامیدواری کرد: امیدواریم با توسعه خدمات پس از فروش ولوو در ایران بتوانیم همچون گذشته گام بلندی در افزایش رضایت مشتریان برداریم.
همچنین در این مراسم مارتین نیلسون مدیرخدمات پس از فروش ولوو تراکس در بازار ایران گفت: فروشنده ابتدایی یک خودرو می فروشد و بقیه موارد توسط خدمات پس از فروش ارائه می شود و این ارزشی است که به آن اعتقاد داریم.
وی افزود: خیلی مهم است که شبکه خدمات پس از فروش ما در سراسر جهان بتواند به اندازه حرفه ای بودن برند ولوو حرفه ای رفتار کنند و مهمترین شاخصه اصلی خدمات پس از فروش ارائه قطعات اصلی در زمان و مکان مناسب است و همچنین امکانات و تجهیزات پیشرفته مطابق با استاندارد ولوو و آموزش و نگه داشت مکانیک های مجرب از دیگر عوامل خدمات مطلوب ولوو است.
نیلسون ادامه داد: با توجه به افزایش سفارشات شرکت سایپادیزل، جایگاه خدمات پس از فروش، بیش از پیش اهمیت بیشتری می یابد و با افزایش تعداد نمایندگی های اتورایز که منجر به ارائه خدمات برند ولوو و در نهایت افزایش رضایت مشتریان می شود، امیدواریم که بتوانیم جایگاه خدمات پس از فروش را حفظ نماییم.
این گزارش می افزاید در حال حاضر با احتساب نمایندگی 716 هشتگرد 15 نمایندگی شرکت خدمات فنی رنا در شهرهای تهران، قزوین، تبریز، میاندوآب، مرند، مشهد، آمل، اصفهان،اهواز، یزد، کازرون، کوار و هشتگرد به عنوان نمایندگی اتورایز  VOLVO TRUCKSدر سطح کشور فعالیت می نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: