کد خبر: ۴۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۶ ، با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان توسط شرکت برساز رویداد پارس در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب به نقل از چاپ و نشر، بنا به گفته برساز رویداد پارس برگزار کننده نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، این نمایشگاه در تاریخ 20 تا 23 مهرماه سال جاری با مجوز رسمی و انحصاری از نمایشگاه شهرآفتاب، برگزار می شود.
قابل ذکر است: بخش چاپ نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، تحت نظارت نمایشگاه drupa و برند IPAP و بخش بسته بندی آن با مشارکت نمایشگاه interpack و زیرنظر برند بین الملی pacprocess خواهد بود. در همین راستا این نمایشگاه توانسته است در کنار نمایشگاه های pacprocess دوسلدورف، مسکو، شیکاگو، شانگهای، دهلی نو، جاکارتا و بانکوک به اتحاد بین المللی نمایشگاه های interpack بپیوندند و با افتخار نام ایران-تهران را در این اتحاد بین المللی نمایشگاهی قرار دهد.
از اهداف نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تبدیل شدن به قطب تخصصی حوزه چاپ و بسته‌بندی در منطقه است و بدین وسیله کشور ایران محلی برای گردهمایی فعالان صنعت چاپ و بسته بندی و رونمایی از جدیدترین نوآوری ها و فناوری های روز دنیا شود.
از دیگر ویژگی های ممتاز این نمایشگاه برگزاری همزمان با نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات صنایع غذایی است و این همزمانی موجب پیوستن زنجیره‌ی گسترده‌ای از تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنایع غذایی به علاقمندان نمایشگاه چاپ و بسته بندی است و باعث افزایش رشد چشمگیر بازدیدکنندگان خواهد شد.
اتحادیه ها و انجمن های معتبر اروپایی و آسیایی بسیاری حمایت خود را از این نمایشگاه اعلام داشته اند که به شرح زیر است:
انجمن بسته بندی انعطاف پذیر اروپا، انجمن جهانی تولیدکندنگان فویل های آلومینیومی در صنایع غذایی، انجمن تولیدکنندگان فیلم و بسته بندی های پلاستیکی آلمان، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی ایتالیا، شورای ارتقای تجارت بین  الملل چین، انجمن صادرکنندگان مواد و محصولات شیمیایی استانبول.
نام:
ایمیل:
* نظر: