کد خبر: ۴۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: دادستان کل آمریکا رابطه با روسیه را رد کرد، اجرای مذاکرات برگزیت طبق برنامه، تلاش کارکنان کاخ سفید برای جلوگیری از اخراج مولر و افزایش ورود پناهجویان از آفریقا به اروپا از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های چهارشنبه دنیا هستند.
*دادستان کل آمریکا رابطه با روسیه را رد کرد – وال استریت ژورنال
جف سشنز دادستان کل آمریکا در جلسه کمیته اطلاعات سنا اعلام کرد که درجریان کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال گذشته هرگز با مقامات روسیه دیدار نداشته است. وزیر دادگستری ایالات متحده در ابتدای این جلسه اعلام کرد هیچ خبر و اطلاعی نسبت به تبانی و ارتباط احتمالی بین تیم کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و مقامات روسیه نداشته است دادستان کل آمریکا همچنین اظهار داشت که کناره‌گیری از پرونده روسیه تنها به خاطر اجرای قانون بوده است.
ترامپ از اتهام رابطه با روسیه تبرئه شد

*اجرای مذاکرات برگزیت طبق برنامه – فایننشال تایمز
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دیدار با ترزا می نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که هنوز درها برای باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا باز است در مقابل ترزا می اعلام کرد مذاکرات برگزیت طبق برنامه انجام خواهد شد. رئیس جمهور فرانسه هشدار داد که درصورت طولانی شدن مذاکرات ، مراحل  برگزیت سخت تر خواهد شد.
ترامپ از اتهام رابطه با روسیه تبرئه شد

*تلاش کارکنان کاخ سفید برای جلوگیری از اخراج مولر – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ درباره ایده اخراج رابرت مولر مسئول بررسی پرونده ارتباط کمپین اش با روسیه فکر می کند این درحالی است که کارمندان کاخ سفید سعی در منع ترامپ از این کار که می تواند نتیجه فاجعه بار داشته باشد هستند.کریستوفر رادی دوست دونالد ترامپ در مصاحبه تلویزیونی درباره افکار رئیس جمهور در اخراج بازرس دراین میان سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت ترامپ قصدی برای اخراج مولر ندارد.
ترامپ از اتهام رابطه با روسیه تبرئه شد

*افزایش ورود پناهجویان از آفریقا به اروپا – فیگارو

موج تازه ای از مهاجران و پناهجویان از آفریقا به سوی اروپا می آیند و گاردهای ساحلی با ورود مهاجران از طریق مسیر آبی روبرو هستند. درسال 2017 بیشتر مهاجران به دنبال کسب درآمد اقتصادی از قاره آفریقا بودند. در ایتالیا ورود مهاجران از آفریقا 40 درصد افزایش داشته است.
ترامپ از اتهام رابطه با روسیه تبرئه شد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار