کد خبر: ۴۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکداری الکترونيک و آسان سازي در ارائه تسهيلات به مشتريان خود، سامانه تسهيلات اينترنتي را راه اندازي نمود.
به گزارش اداره پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اخوان رئيس اداره اعتبارات و بين الملل در اين خصوص گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي تکريم و ارج نهادن به مشتريان وفادار و با هدف صرفه جويي در وقت و کاهش تعداد مراجعه آنان به شعب جهت پيگيري تسهيلات درخواستي به طراحي و راه اندازي سامانه تسهيلات آنلاين مبادرت نموده است.
وی ادامه داد: با افتتاح این سامانه تمامی دارندگان حساب نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران که متقاضي دريافت تسهيلات مي باشند، مي توانند با مراجعه به سايت بانک به آدرس "www.qmb.ir" و انتخاب (سامانه تسهيلات آنلاين) نسبت به تکميل سيستمي مشخصات خود و ضامنين و همچنين بارگذاري مستندات مورد نياز اقدام و درخواست خود را به صورت اينترنتي جهت بررسي به شعبه مربوطه ارسال نمايند.
اخوان بیان داشت: پس از انجام بررسی از سوی شعبه و با دریافت پيامک از سوي بانک، وام گيرنده به همراه ضامنين پس از هماهنگي هاي قبلي جهت تطبيق مدارک هويتي و امضاء مدارک و مستندات پرونده فيزيكي تسهيلات به شعبه مربوطه مراجعه مي كنند.
رئیس اداره اعتبارات و بین الملل تصریح کرد: این سامانه با هدف تسريع در انجام امور، کاهش رفت و آمدها و کمک به بهبود محيط زيست، امكان تبادل سريع تر اطلاعات مورد نياز بانك براي دريافت تسهيلات، امكان پايش و پيگيري پرونده ها توسط متقاضيان و به طور كلي زمينه سازي بيشتر براي استقرار نظام بانكداري سبز طراحي شده است و مشتريان مي توانند فايل راهنماي كامل را جهت بهره برداري از سايت بانك تهيه نمايند.

نام:
ایمیل:
* نظر: