کد خبر: ۴۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
صدای پای بحران در تالار شیشه ای
شاخص بورس در جریان معاملات امروز یکشنبه بازار سرمایه منفی بود و با ثبت افت ۲۹۴ واحدی به کانال ۷۸ هزار واحد سقوط کرد تا صدای پای بحران در تالار شیشه ای شنیده شود.
شاخص بورس به کانال ۷۸ هزار واحد سقوط کرد
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه منفی بود و با ثبت افت ۲۹۴ واحدی به کانال ۷۸ هزار واحد سقوط کرد.
به گزارش تجارت آنلاین از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 603 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 245 میلیارد تومان در 40 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 294 واحدی تا ارتفاع 78 هزار و 990 واحدی سقوط کرد.
بیشترین تاثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای جم، فخوز و وتجارت شد و در مقابل نمادهای معاملاتی همراه، پارسان و اخابر با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 99 واحد، کل (هموزن) 143 واحد، قیمت (هموزن) 110 واحد، آزاد شناور 462 واحد و شاخص‌های اول و دوم به ترتیب 181 و 785 واحد افت کردند.
بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 230 میلیون ورقه به ارزش 79 میلیارد تومان در 28 هزار نوبت، آیفکس 8.9 واحد افت کرد و در ارتفاع 891 واحد قرار گرفت.
همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای بانک تجارت پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره، سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و شرکت سیمان ممتازان کرمان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم به تالار شیشه‌ای بازگشتند.
این گزارش می‌افزاید: نماد معاملاتی شرکتهای صنایع شیمیایی فارس، توسعه معادن روی ایران، داده پردازی ایران، گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، شرکت سیمان آرتا اردبیل جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و شرکت پتروشیمی شیراز با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم نیز در روزجاری متوقف شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر: