کد خبر: ۴۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه سه‌تهران با حضور دکتر فرحی مدیرعامل و دکتر صباغی عضو هیأت‌مدیره برگزار شد.
جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه سه‌تهران با حضور دکتر فرحی مدیرعامل، دکتر صباغی عضو هیأت‌مدیره، جمعی از مدیران ستادی و مدیر و رؤسای شعب این منطقه در محل سالن کنفرانس موزه ارتباطات برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: فرحی دراین جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت شعب منطقه سه‌تهران و بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نظرات همکاران درجهت تقویت نقاط قوت و تعدیل چالش‌های موجود در زمینه باجه‌های خدمات بانکی به‌عنوان بازوی خدمت‌رسانی بانک درمناطق روستائی و با توجه به تأکید بانک ‌مرکزی بر ارائه خدمات بانکی و مالی شفاف، آسان و قابل دسترس در این مناطق گفت:‌ این منطقه از لحاظ جغرافیائی بدلیل تحت پوشش قرار دادن شهرستان های استان تهران در موقعیت استراتژیک بسیار خوبی از لحاظ توسعه باجه‌های خدمات‌بانکی شهری و روستائی برای خدمات‌رسانی،‌ جذب منابع و درآمدزائی قرار گرفته است که از این مزیت مهم باید به شکلی مؤثر بهره لازم را ببریم.
وی استقرار نرم‌افزار جدید بانک در شعب و باجه‌های خدمات بانکی را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و گسترش خدمات بانکی دانست و بر رفع خلل‌های احتمالی آن و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالای این سامانه در ارائه خدمات برخط و لحظه ای تأکید نمود. 
فرحی با اشاره به قراردادهای منعقده این بانک با صندوق توسعه ملی درراستای اعطای اعتبارات جهت ارائه تسهیلات توسط پست‌بانک به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی، بر ضرورت توجه و استفاده از ظرفیت‌های این مهم برای حمایت از طر‌ح های ملی و منطقه‌ای، اشتغالزائی و توسعه اقتصادی تأکید کرد. 
وی در ادامه بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات،‌ سودآوری شعب، آموزش نیروی انسانی، جانمائی بهینه‌شعب، مشتری‌مداری، ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک به ویژه افزایش و استقرار دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و واگذاری دستگاه‌های پایانه‌فروش (POS) تأکید و اظهارداشت: گشایش اعتبار اسنادی، صدور ضمانت‌نامه‌ها، اعطای تسهیلات ریالی و ارزی، آموزش‌های تخصصی و عملیاتی کارکنان به ویژه نمایندگان باجه‌های خدمات‌بانکی، درجه‌بندی شعب،‌ رفع مشکلات زیرساختی و اینترنتی باجه‌ها، توسعه ابزارها و سرویس‌های الکترونیکی را جزو الویت فعالیت‌های بانک دانست.
مدیرعامل پست بانک ایران در پایان بر استمرار همکاری‌های متقابل با دهیاری‌ها جهت ارائه خدمات بانکی به هموطنان روستائی و مناطق کم‌برخوردار تأکید کرد و افزود: با توجه به گستره جغرافیائی استان تهران و حضور اتباع افاغنه در شهرهای حاشیه‌ای این استان باید تمهیداتی جهت جذب و ارائه خدمات به آنان در نظر گرفته شود.
اکبر غلامی مدیرشعب منطقه سه تهران نیز در این جلسه به ارائه گزارشی درخصوص نیروی انسانی، تجهیز و به‌روزرسانی دستگاه‌های بانکداری الکترونیک و عملکرد دستگاه‌های خودپرداز (ATM)و پایانه فروش(POS) پرداخت.
همچنین در جلسه مذکور مدیران امور بانک درخصوص اینترنت‌بانک، افتتاح حساب برای اتباع‌بیگانه، سیاست‌ها و ضوابط اعتباری، تأمین نیروی‌انسانی شعب، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، سیاست‌های تشویقی، اعتبارسنجی مشتریان، نظارت مستمر از باجه‌های نمایندگی، ارتقاء مسیر شغلی و مباحث امنیتی و دیگر موارد، مطالبی را بیان داشتند و سپس رؤسای شعب منطقه سه نیز‌ دیدگاه‌ها و نظرات خود را درخصوص مشکلات موجود و ارتقاء جایگاه بانک ارائه کردند.
گفتنی است: پیش از برگزاری این جلسه، مدیرعامل به همراه هیأت همراه از شعب شهرستان های رباط‌کریم، شهریار، شهرری، ورامین، اسلامشهر و پاکدشت این منطقه بازدید و ضمن استماع نظرات کارکنان، رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: