کد خبر: ۴۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به کاربران گرامی ترافیک مصرفی تمامی مشترکین آسیاتک در سراسر کشور تا ۳۱ شهریور ۹۶ برای دانلود از وبسایت آسیا دی ال (با فعالسازی گزینه «دانلود پلاس» در پنل کاربری ۱۵۴۴ برای مشترکین حجمی) و تماشای محتوای سینمایی از وبسایت فیلیمو به صورت کاملا رایگان محاسبه خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به کاربران گرامی ترافیک مصرفی تمامی مشترکین آسیاتک در سراسر کشور تا ۳۱ شهریور ۹۶ برای دانلود از وبسایت آسیا دی ال (با فعالسازی گزینه «دانلود پلاس» در پنل کاربری ۱۵۴۴ برای مشترکین حجمی) و تماشای محتوای سینمایی از وبسایت فیلیمو به صورت کاملا رایگان محاسبه خواهد شد.
خاطر نشان می سازد شرایط قبلی برای بهره مندی رایگان از محتواهای موجود در وبسایت فیلیمو  همچنان برقرار بوده که به شرح زیر است :
•    مشترک آسیاتکی برای بهره گیری از ترافیک رایگان لازم است در سایت فیلیمو از طریق گزینه "ثبت نام" اقدام به عضویت و ایجاد پنل کاربری و همچنین خرید اشتراک از این وبسایت کنید.
•      هنگام استفاده از محتواهای رایگان و غیر رایگان موجود در سایت www.filimo.com، حتما" در پنل کاربری خود لاگین کرده و بعد به مشاهده فیلم ها و سایر محتواها اقدام کنید.
•     حین استفاده از محتواهای موجود، به هیچ عنوان از فیلترشکن یا نرم افزارهای تغییرIP   استفاده نکنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: