کد خبر: ۴۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
از آغاز برگزیت تا نشست غول های اینترنتی در کاخ سفید
تجارت آنلاین: آغاز مذاکرات برگزیت، سنای آمریکا آماده رای به لایحه خدمات درمانی تازه، تصویر تازه پارلمان فرانسه و حضور غول های اینترنتی در کاخ سفید از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*آغاز مذاکرات برگزیت – فایننشال تایمز
مذاکرات سخت بین مقامات اتحادیه اروپا و انگلیس برای مشخص کردن مراحل خروج بریتانیا(برگزیت) از اتحادیه اروپا آغاز شد. لندن قصد دارد تا از تقاضای گذشته خود درباره حذف مذاکرات تجاری موازی بگذرد.دو طرف به توافق رسیدند که اولویت مذاکرات را به حقوق شهروندان اتحادیه اروپا که در انگلیس زندگی می کنند بدهند و همینطور حقوق بریتانیایی های ساکن در اروپا.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*سنای آمریکا آماده رای به لایحه خدمات درمانی تازه – وال استریت ژورنال
نمایندگان سنای آمریکا هفته آینده به لایحه خدمات درمانی تازه رای خواهند داد. پیشتر دونالد ترامپ اوباماکر یا قانون خدمات درمانی را ملقی کرد تا قانون تازه ای نگاشته شود با این حال تاکنون آنچه درباره لایحه تازه فاش شده با انتقادات شدید نمایندگان سنا و فعالان اجتماعی همراه بوده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تصویر تازه پارلمان فرانسه – فیگارو

بیش از 400 نماینده پارلمان برای ادای سوگند آماده می شوند. این یکی از جوانترین پارلمان های فرانسه است و میانگین سنی نمایندگان 48 سال است و 224 نماینده پارلمان را زنان تشکیل می دهند که یک رکورد تازه است. اکثریت نمایندگان از حزب "جمهوری به پیش" امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه است که امید به اجرای اصلاحات اقتصادی را دارد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*حضور غول های اینترنتی در کاخ سفید – نیویورک تایمز
روئسای 18 شرکت بزرگ اینترنتی چون آمازون ، مایکروسافت و اپل درکاخ سفید حضور یافتند این درحالی است که سیلسکن ولی مقر این شرکتهای اینترنتی با بسیاری از ایده های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خصوص خروج آمریکا از توافق آب و هوایی و منع مهاجرت مخالف است. روئسای این شرکت ها به دنبال بحث درباره توجه بیشتر دولت ترامپ به تکنولوژی و فن آوری الکترونیکی است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار