کد خبر: ۴۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
شرکتهای علاقه مند به حضور در سالن اشتغال (HR) بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از ساعت 10 روز چهارشنبه 31 خرداد ماه میتوانند برای پیش ثبت نام از طریق سایت iran-elecomp.com اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، سالن اشتغال به ابتکار سازمان و با مشارکت شرکت رادمان در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ راه اندازی خواهد شد. در این سالن برای شرکتهایی که در حوزه اشتغال (HR) فعال هستند و سرویس دهی میکنند، شرکتهایی که برای ساماندهی کارکنان خود به کارشناسان منابع انسانی یا به مشاوره شرکتهای حوزه مدیریت و توسعه منابع انسانی  نیازمند هستند، فرصت حضور فراهم شده است.
علاوه برآن شرکتهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که جویای نیروی انسانی ماهر و کارشناس هستند نیز میتوانند، در سالن اشتغال نمایشگاه الکامپ شرکت کنند.
شرکتهای حقوقی علاقه مند به حضور در سالن اشتغال از ساعت 10 روز چهارشنبه 31 خرداد ماه با مراجعه به سایت iran-elecomp.com میتوانند از طریق بخش سامانه ثبت نام گزینه ورود به صفحه ثبت نام را انتخاب کنند و با تکمیل فرم موجود نسبت به پیش ثبت نام در این سالن اقدام کنند.
بیست و سومین نمایشگاه الکامپ 30 تیر ماه تا دوم مردادماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: