کد خبر: ۴۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
اکران فیلم سینمایی با موضوع تأمین اجتماعی برای اصحاب رسانه؛
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تعامل مستمر و ارتباط همیشگی با اقشار مختلف مردم را ویژگی مشترک این سازمان و اهالی سینما و اصحاب رسانه دانست و گفت: ما مشترکات زیادی با اهل هنر و قلم داریم. همه ما مردم را دوست داریم و عموم مردم مخاطبان ما هستند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم اکران فیلم سینمایی آپاندیس با حضور جمعی از مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران حوزه تأمین اجتماعی، پیشکسوتان مطبوعات و عوامل ساخت این فیلم سینمایی افزود: از هنرمندان دعوت می کنیم که موضوعات تأمین اجتماعی را دغدغه خود قرار دهند و به تولید آثار هنری در این حوزه بپردازند.
وی ادامه داد: فیلم آپاندیس یک اثر هنری خوب و برجسته است و یکی از موضوعات مبتلابه روز را به تصویر می کشد و یکی موضوع اجتماعی روز را مورد مداقه قرار می دهد.
دکتر نوربخش با بیان اینکه تأمین اجتماعی سازمانی اجتماعی و اقتصادی است که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، گفت: تأمین خدمات درمانی مورد نیاز درمان نیمی از مردم کشور و همچنین معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران که همراه با اعضای خانواده به ٥ میلیون نفر می رسند، نیز بر عهده سازمان تأمین اجتماعی است.
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی متعلق به خود مردم است و با سرمایه آنان شکل گرفته و به آنان خدمت می کند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به سابقه بیش از ٦٠ ساله این سازمان، اظهار داشت: پیشینه سازمان تأمین اجتماعی به سال ١٣٣٢ باز می گردد و با توسعه خدمات در حال حاضر ١٨ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می شود.
دکتر نوربخش گفت: سازمان تأمین اجتماعی در دولت های نهم و دهم شرایط خوبی نداشت و با مسائل حاشیه ای آلوده شده بود. یکی از حاشیه هایی که برای این سازمان ایجاد شده بود انتشار روزنامه برای پیگیری اهداف سیاسی خاص بود.
وی افزود: به همین دلیل در ابتدای دولت تدبیر و امید انتشار روزنامه متوقف شد و ما به این فکر کردیم که همه رسانه ها و روزنامه های کشور رسانه سازمان تأمین اجتماعی هستند و در این دوره ارتباطی صمیمانه و توام با صداقت با رسانه ها داشتیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شفافیت و نقدپذیری را از مهمترین ویژگی های این سازمان برشمرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی متعلق به مردم است باید از شفافیت برخوردار باشد. از اصحاب رسانه قدردانی می کنیم که با تعامل سازنده و توجه کافی به این سازمان امکان شفافیت و پاسخگویی را فراهم می کنند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: