کد خبر: ۴۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
سالن اشتغال در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ شرکتهای فعال در حوزه مدیریت و توسعه سرمایه های انسانی، شرکتهای جویای نیرو انسانی در حوزه فاوا و منابع انسانی را به دور یکدیگر جمع میکند. شرکتهای علاقه مند از چهارشنبه 31 خرداد ماه میتوانند نسبت به پیش ثبت نام در سالن اشتغال از طریق سایت iran-elecomp.com اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، باقر بحری مدیراجرایی نمایشگاه الکامپ با اعلام این خبر، سالن اشتغال (HR) را پدیده الکامپ بیست و سوم دانست و افزود: در این سالن فرصت حضور تمام بازیگران عرصه اشتغال در کنار یکدیگر را فراهم میکنیم. با حضور تمامی حلقه های زنجیره عرضه و تقاضا و با بهره مندی از توان کارشناسان مرتبط مسئله اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات میتواند به راهکارهای جدیدی دست یابد.
 او در ادامه شرکتهایی که در حوزه اشتغال (HR) سرویس دهی میکنند را یکی از بازیگران اصلی این سالن دانست و گفت: این دسته از شرکتها که در حوزه راهکارهای توسعه منابع انسانی به دنبال ارائه راه حلهای نوین در حوزه مدیریت و توسعه سرمایه های انسانی هستند نیز میتوانند در سالن اشتغال حضور داشته باشند و به ارائه سرویس و خدمات بپردازند.
بحری به شرکتهایی که برای ساماندهی کارکنان خود به کارشناسان منابع انسانی نیازمند هستند؛ اشاره کرد و افزود: این دسته از شرکتها نیز میتوانند با حضور در سالن اشتغال جهت تکمیل کادر مدیریت منابع انسانی خود و جذب کارشناسان ماهر در این حوزه اقدام کنند و همینطور با راهکارهای جدید این عرصه آشنا شوند.
 مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و سوم خاطرنشان ساخت: علاوه بر آن شرکتهای بسیاری از اعضای سازمان هستند که به نیروی انسانی جدید نیازمند است این گروه هم میتوانند در این سالن حضور یابند و ضمن آشنایی با شرکتهای HR  و کمک گرفتن از آنها در این زمینه، از کارشناسان و متقاضایان کار که از الکامپ بازدید میکنند نیز رزومه دریافت کند یا امکان تکمیل فرمهای استخدامی خود را برایشان مهیا سازند.
 بحری افزود: این در شرایطی است که به طور قطع این شرکتها علاوه بر حضور در سالن اشتغال میتوانند در بخشهای دیگر نمایشگاه الکامپ نیز غرفه خود را برپا سازند.
شرکتهای علاقه مند به حضور در سالن اشتغال (HR) بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از ساعت 10 روز چهارشنبه 31 خرداد ماه میتوانند برای پیش ثبت نام از طریق سایت  iran-elecomp.com اقدام کنند.
 بیست و سومین نمایشگاه الکامپ 30 تیر ماه تا دوم مردادماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: