کد خبر: ۴۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
عیسی امامی و سلیمان توکلي اعضاي هيات مديره، وکيل مشاور مديرعامل و رييس اداره حوزه مديريت و طبلشي رئيس اداره پشتيباني بانک قرض الحسنه مهر ايران در سفر به استان خراسان رضوي به همراه عدالتي مدير شعب بانک در اين استان به منظور توسعه تعاملات في مابين با طباطبايي مدير عامل و بهاري مديرمالي شركت آب و فاضلاب مشهد ديدار و گفتگو نمودند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در ابتدای جلسه توکلی ضمن اشاره به همکاري هاي دوجانبه ميان بانک و شركت آب و فاضلاب در ساير استان هاي كشور از دعوت و برگزاري اين نشست به ميزباني طباطبايي مديرعامل اين شركت قدرداني كرد.
در ادامه، امامی عضو هیات مدیره ناظر براستان خراسان رضوی نيز طرح هاي تسهيلاتي، تجهيزات و سرويس هاي خدمات نوين بانک قرض الحسنه مهر ايران را به عنوان بروز ترين خدمات شبکه بانکي کشور معرفي نمود.
طباطبایی نیز در خصوص منابع در اختیار شرکت آب و فاضلاب مشهد وشرايط همکاري با بانک مباحثي را مطرح نمود که پس از مذاكرات انجام شده و اعلام شرايط اعتباري، توافقات لازم براي تقويت سطح همكاري ها صورت پذيرفت.
در پایان، عدالتی مدیر شعب استان خراسان رضوی نيز بر افتتاح حساب و انتقال بخشي از گردش نقدينگي شرکت آب و فاضلاب تاکيد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: