کد خبر: ۴۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان موفق به کسب "تقدیرنامه دوستاره" از جایزه تعالی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان به نقل از گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان، حسین علیزاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: با تلاش مدیران و کارشناسان شرکت و حضور مستمر در جلسات خودارزیابی، تدوین اظهارنامه و انجام ارزیابی، با تأیید کمیته داوران جایزه تعالی رگولاتوری، در هفتمین سال حضور موفق به دریافت "تقدیرنامه دو ستاره" شدیم.
مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان تصریح کرد: براساس اعلام رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی «سامان ماهواره» برای هفتمین بار متوالی با کسب امتیاز در بازه 350 تا 400، با دریافت تقدیرنامه دو ستاره، به عنوان برترین شرکت SAP معرفی شد.
وی افزود: این شرکت علاوه بر کسب عنوان برترین شرکت SAP در جایزه ملی تعالی سازمانی، با کسب رتبه تقدیر نامه چهار ستاره تعالی به ‌عنوان نخستین و تنها شرکت SAP به این سطح تعالی دست یافته است.
علیزاده گفت: جایزه تعالی رگولاتوری مبتنی بر «الگوی جامع ارزیابی، رتبه‌بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات» برگرفته از الگوهای تعالی سازمانی بوده که از سال 89 همه ساله، توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می‌شود. 
گفتنی است، SAP در اصطلاح به شرکت‌هایی گفته می‌شود که خدمات انتقال داده، صوت و تصویر را در بستر ماهواره ارائه می‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: