کد خبر: ۴۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
تفاهمنامه همکاری با هدف اعطای تسهیلات خرد قرض الحسنه به کارکنان ناجا در سراسر کشور میان بانك قرض الحسنه مهر ايران و نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران منعقد شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مراسم انعقاد این تفاهمنامه با حضور سردار ایوب سليماني معاون هماهنگ کننده و سردار محمودزاده معاون مهندسي نيروي انتظامي و همچنين مرتضي اکبري مديرعامل، محسن پدرام رييس هيات مديره، عيسي امامي، سليمان توکلي و حسن تليكاني اعضاي هيات مديره و جمعي از مديران و روساي ادارات مركزي بانك قرض الحسنه مهرايران، در محل دفتر مديرعامل بانك برگزار گرديد.
در این مراسم، مرتضی اکبری با اشاره به استقبال هموطنان از خدمات و طرح های تسهيلاتي اين بانک بيان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران با رويکرد مناسب خود در طي يك دهه فعاليت در زمينه قرض الحسنه و مسئوليت هاي اجتماعي جايگاه ويژه اي در ميان اشخاص حقيقي و حقوقي پيدا نموده است.
وی افزود: ماهیت این بانک به نحوی است که تکريم و احترام به مشتريان در آن نهادينه شده و تمامي همکاران رعايت اصول مشتري مداري و تكريم مراجعين را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به اهمیت انعقاد تفاهم نامه با نيروي انتظامي تصريح کرد: کاركنان نيروي انتظامي كشور در تمامي سطوح، زحمات زيادي را براي ايجاد ثبات و امنيت در جامعه و درون مرزها متحمل مي شوند و اميدواريم با انعقاد اين تفاهم نامه و تامين بخشي از نيازهاي مالي پرسنل خدوم در قالب پرداخت تسهيلات قرض الحسنه يك رضايت نسبي ميان آنها ايجاد مي شود.
مرتضی اکبری خاطر نشان کرد: امضای این قرارداد در واقع آغاز فصل مشترک همکاري ميان دو مجموعه است، تا زمينه تعاملات بانكي در تمامي ابعاد قرض الحسنه گسترش يابد و ان شالله در آينده اي نزديك شاهد توسعه اين همكاري ها باشيم.
در ادامه سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بيان داشت: 
شایسته است تا از دکتر اکبری و اعضای هیات مديره و همکاران بانک قرض الحسنه مهر ايران به خاطر ديدگاه ويژه و اهميت و احترام شايسته به پرسنل خدوم نيروي انتظامي، كمال تقدير و تشكر را داشته باشم.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه با توجه به ماموریت بانک قرض الحسنه مهر ایران که با نگاهي ملي، حمايت از افراد نيازمند و متوسط جامعه را هدف فعاليت خود قرار داده است تنظيم شده و حتما سطح اين تعاملات در آينده گسترش خواهد يافت.
سردار سلیمانی افزود: دیدگاه جاری در اين بانک کاملاً متفاوت و غير تجاري است و به هيچ وجه به کسب سود و انتفاع از فعاليت بانکي اشخاص فكر نمي كند و تنها ارائه خدمات شايسته و مطلوب به آحاد نيازمندان جامعه را در دستور كار دارد.
وی در رابطه با نحوه کار در نیروی انتظامی گفت: کارکنان نيروي انتظامي از بهترين افراد جامعه هدف بانک مي باشند زيرا اين افراد بيشتر از اقشار مستضعف و متوسط جامعه هستند.كار در اين نهاد بسيار سخت و طاقت فرسا مي باشد از اين رو توجه بانك قرض الحسنه مهر ايران به آنان كاملا شايسته تقدير و قدرداني است.
سردار محمودزاده معاون مهندسی نیروی انتظامی نيز در ادامه اين نشست اظهار داشت: کار و تلاش در نيروي انتظامي و همچنين بانک قرض الحسنه مهر ايران به واسطه کمک به اقشار نيازمند جامعه و با هدف بهبود وضعيت اجتماعي، بساير لذت بخش مي باشد.
وی افزود: ماهیت معنوی این بانک به نحوي است که در بسياري از احاديث و آيات به اهميت آن تاکيد شده است و در اين باب خداوند منان مي فرمايد: کيست كه به خدا قرض الحسنه بدهد تا خدا آن را براي او چند برابر بيفزايد؟ اين آيه شريفه بيانگر اهميت قرض الحسنه در جامعه اسلامي مي باشد.
سردار محمودزاده تصریح کرد: انعقاد این تفاهم نامه در این ماه عزیز مايه خير و برکت است و مطمئناً خدمات ارزنده اين بانک مي تواند در بهبود معيشت همکاران ما در نيروي انتظامي مثمر ثمر باشد.
امامی عضو هیات مدیره بانک نیز اظهار داشت: امکانات، خدمات و طرح هاي تسهيلات بانک قرض الحسنه مهر ايران مي تواند منجر به هم افزايي بيشتر در جهت آنچه که در حوزه رفاهي براي همكاران شما در نيروي انتظامي در نظر گرفته شده ، استفاده شود.
وی افزود: ما میتوانیم یک بانک جايگزين براي مسئوليت ها، ماموريت ها و خدماتي باشيم که مجموعه ناجا در حوزه رفاهي براي تلاشگران عرصه تامين امنيت جامعه در نظر گرفته ايد.
امامی تصریح کرد: همکاری کارکنان این بانك در تمامي استان ها به صورت يكپارچه كمك مي كند تا اين تفاهم نامه در شرايطي مطلوب و روان اجرا شود تا با ارائه خدمات شايسته گره از مشكلات اين قشر زحمتكش جامعه برداشته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: