کد خبر: ۴۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یکی از نهادهای نزدیک به دولت است و نقش دولت در تمام دوره ها برای این سازمان اثرگذار بوده است، گفت: رابطه دولت تدبیر و امید و سازمان تامین اجتماعی، رابطه ای شفاف است.
آرمان خالقی در گفت و گو با ستاد خبری روابط عمومی در آستانه هفته تامین اجتماعی، ضمن تاکید بر شکل گیری نظم و انضباط حاکم در سازمان تامین اجتماعی فعلی، اظهار داشت: این سازمان طی دوره ٤سال اخیر نسبت به دوره گذشته، نمره قبولی گرفته است.
وی افزود: در دوره مدیریت دکتر نوربخش، سازمان تامین اجتماعی نظم و شفافیت بیشتری پیدا کرد و از حاشیه ها خارج شد و به ریل اصلی خود بازگشت.
وی تصریح کرد: تخلفات و بی انضباطی های حاکم در دوره قبلی سازمان تامین اجتماعی، باعث خدشه دار شدن اعتماد عمومی شده بود که خوشبختانه در این دوره ترمیم شد و به عنوان یک نهاد خدمتگزار اجتماعی جایگاه خود را بین مردم بازیافت.
خالقی با بیان اینکه دولت در سال گذشته، بخشی از بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرده است، گفت:  تاخیر در پرداخت بدهی ها اثرات سویی دارد و باید به موقع انجام شود.
وی با بیان اینکه معتقدم دولت بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی را نباید از طریق سهام شرکتهایی که سودآور نیستند، پرداخت کند، گفت: سازمان تامین اجتماعی باید در تامین حقوق بازنشستگان و هزینه های بیمه شدگان تحت پوشش خود، توانایی مالی کافی داشته باشد تا بتواند بار این تعهدات را  به خوبی پوشش دهد.
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: دولت باید به صورت جدی تری به این موضوع نگاه کند از اینرو که سازمان تامین اجتماعی همواره بسیاری از مشکلات دولت را در حوزه رفاه اجتماعی حل کرده و بار دولت را کاهش داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: