کد خبر: ۴۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
مدیر کل درمان تامین اجتماعی تهران گفت : توسعه و تجهیز مراکز درمانی ملکی ، بهره مندی از تجهیزات مدرن در بخش های مختلف درمانی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان از اهم برنامه های اداره کل درمان تامین اجتماعی این استان است .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم در جلسه نشست کمیته فنی و بهداری قرارگاه ثارالله افزود : توسعه و تجهیز مراکز درمانی استان تهران ، بهره مندی از تجهیزات مدرن در بخش های مختلف درمانی وارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان از اهم برنامه های مدیریت درمان این استان است.
وی با  بیان اینکه طرح حذف دفترچه درمانی در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی یک طرح ملی است ، تصریح کرد: کاهش هزینه ها، تسهیل در پاسخگویی به بیماران و همچنین سهولت دسترسی پزشکان به سوابق نسخ تجویزی بیماران از فواید این طرح است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران خاطر نشان کرد : بحث ارتقاء هتلینگ کار بسیار بزرگی بود و کتاب هتلینگ که توسط معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی تدوین و رونمایی شد اکنون به عنوان کتاب مرجع سیستمهای درمانی دیگر در آمده است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه طرح ارتقای هتلینگ بیمارستانها در راستای تکریم ارباب رجوع انجام شده است ، گفت: بحث هتلینگ طرح ملی است که در پنج محور انجام شده و محور ششم آن موضوع منابع انسانی است.
دکتر خسروانی مقدم به ارتقاء دستگاه های رادیولوژی اشاره کرد و افزود: دستگاه شتاب دهنده خطی با بهترین برند در بیمارستان تامین اجتماعی شهید دکتر فیاض بخش تنها مرکز ارائه خدمات به بیماران سرطانی در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به شهروندان، بیمه شدگان و بیماران کار بسیار بزرگی بود که انجام شد .
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران افزود : طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، درمان سرطان از سه روش جراحی، شیمی درمانی و رادیوتراپی انجام می شود که ٤٥ درصد از طریق جراحی و ٤٠ درصد رادیوتراپی و ١٥ درصد با شیمی درمانی است.
وی با بیان اینکه اغلب بیمارستان های تامین اجتماعی دارای رتبه یک و یک عالی هستند، افزود:اداره کل درمان استان تهران  برای تکریم مراجعه کنندگان برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: