کد خبر: ۴۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
شعبه کشیک بانک شهر در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به هموطنان در تعطیلات عید سعید فطر هستند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، به منظور رفاه حال هموطنان ، دسترسی آسان به خدمات بانکی و ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان در ایام تعطیلات عید فطر  شعب کشیک این بانک در سراسر کشور  از ساعت 9 الی 13 آماده ارایه خدمات بانکی شهروندان و مشتریان ارجمند می باشند. 
طبق این گزارش،٣٥٠ پیشخوان‌ شهرنت بانک شهر همزمان،با تعطیلات عید سعید فطر به آماده ارائه تمامی خدمات بانکی به شهروندان ، مسافران و گردشگران هستند. 
هموطنان می‌توانند با مراجعه به پیشخوانهای شهرنت بانک شهر تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود از جمله؛ برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وصدور کارت نقدی،انتقال وجه بین سپرده‌ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور کارت هدیه،مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک ،ارایه صورت حساب،صدور ضمانت‌نامه بانکی و .... را از طریق مراجعه به این پیشخوان‌هادریافت کنند. 
طبق اعلام روابط عمومی بانک شهر، اطلاعات جزئیات شعب کشیک ، تمهیدات و خدمات این بانک نیز در کانال های رسمی ارتباطی از جمله سایت اینترنتی به آدرس : shahr-bank.ir ،کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بانک شهر به آدرس: shahrbankofficial موجود است.همچنین سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر( 8655-021) به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات و ارایه راهنمایی به شهروندان و مشتریان ارجمند می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: